• 12
 ≫ 

Kristina je umesto pošiljke na adresi dobila sms: Nakon žalbe, dobila je ovo objašnjenje

 ≫ 

"Zbog velikog obima prispelih post ekspres pošiljaka za dostavu, dostavljač nije bio u mogućnosti da sve pošiljke uruči u propisanim rokovima", navodi se u delu odgvora

  • 12
Kurirska služba, paket, dostava Foto: Shutterstock

Novogodišnji praznici su nam pred vratima, što znači da su mnogi već u potrazi za najboljim poklonima za svoju porodicu, prijatelje, kolege. Iako je situacija nešto lagodnija u odnosu na prošlu godinu, kada je reč o odlasku u tržne centre i prodavnice, "onlajn" kupovina i dalje je ostala popularan način da se namirite i na kućnu adresu dobijete sve što vam treba. Ovo, pak, za kurirske službe i poštare znači pune ruke posla.

Zbog toga, mnogi građani su ovih dana imali probleme ukoliko su očekivali poštara na svojoj kućnoj adresi.

- Naručila sam torbu post ekspresom. Čekala sam poziv kurira, ali mi je umesto toga stigla sms poruka u kojoj je pisalo da paket podignem u lokalnoj pošti. Nije mi rečeno zbog čega. Kada sam otišla, rekli su mi da dostava nije ni pokušana i da je to verovatno zbog nedostatka kurira koji imaju previše posla u ovo doba godine - objašanjava za Telegraf Biznis čitateljka Kristina P, dodajući da je pre odlaska u poštu uputila primedbu putem mejla.

Ubrzo je stigao i odgovor da je kontaktirana upravnica pomenute pošte, radi provere činjenica i okolnosti u vezi sa prekoračenjem roka uručenja post ekspres pošiljke.

"Na osnovu izveštaja koji nam je dostavljen, utvrđeno je da zbog velikog obima prispelih post ekspres pošiljaka za dostavu, dostavljač nije bio u mogućnosti da sve pošiljke uruči u propisanim rokovima. Molimo Vas, da uvažite naše izvinjenje zbog prekoračenja roka za prenos i uručenje predmetne pošiljake", stoji u odgovoru Pošte, uz napomenu da je moguće u najbližoj pošti podneti zahtev za naknadu štete.

Kako se navodi, tom prilikom je neophodno priložiti primerak adresnice za pošiljku, i popunjen obrazac "Zahtev za naknadu štete", koji se dobija na licu mesta.

"Drugi način je dostavljanje dokumentacije na adresu: Javno preduzeće 'Pošta Srbije', Beograd, Funkcija usluga, Takovska 2, 11120 Beograd, PAK 135403 ili se skenirana dokumentacija može dostaviti na imejl adresu usluge@posta.rs. Reklamaciju za prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke možete podneti u roku od 60 dana od dana predaje pošiljke", navodi se.

Takođe, svi koji žele da se upoznaju sa svojim pravima, kada je reč o korišćenju usluga "post ekspresa", to mogu učiniti sa sajtu www.postexpress.rs.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • AcAFaca

    22. decembar 2021 | 21:46

    Ja sam se ganjao sa njima iz Pošte ali ne vredi. Konkretno blok 61 Novi Beograd. Samo ubacuju cedulje da je pokusana isporuka a niko nije ni pozvonio na i terdon a je da se popne liftom da isporuči. Pa onda taj dan je u jednoj pošti sutradan u drugoj. Zavrzlama. Ja pokusao da se zalim svaki put sam dobio odgovor: znate ne stiže kurir sve pa zato ostavlja poruke. A sta to mene briga?

  • Alex

    22. decembar 2021 | 22:44

    Meni nije ni ubačena ceduljica u sanduče, a pošiljka je ostavljena u pošti koja nije najbliža i još sam morala da platim ležarinu! Više puta se desilo da Post Express ni ne pokuša dostavu, nezavisno od perioda u godini. Banda!

  • Dr

    23. decembar 2021 | 15:05

    Sve sluzbe za dostavu uspeju da dostave pakete u normalnom(rekordnom) roku samo POŠTa ne moze.....??????a uredno posalju poruku u 9 ujutru...

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>