Kristina je umesto pošiljke na adresi dobila sms: Nakon žalbe, dobila je ovo objašnjenje
Novogodišnji praznici su nam pred vratima, što znači da su mnogi već u potrazi za najboljim poklonima za svoju porodicu, prijatelje, kolege. Iako je situacija nešto lagodnija u odnosu na prošlu godinu, kada je reč o odlasku u tržne centre i prodavnice, "onlajn" kupovina i dalje je ostala popularan način da se namirite i na kućnu adresu dobijete sve što vam treba. Ovo, pak, za kurirske službe i poštare znači pune ruke posla.
Zbog toga, mnogi građani su ovih dana imali probleme ukoliko su očekivali poštara na svojoj kućnoj adresi.
- Naručila sam torbu post ekspresom. Čekala sam poziv kurira, ali mi je umesto toga stigla sms poruka u kojoj je pisalo da paket podignem u lokalnoj pošti. Nije mi rečeno zbog čega. Kada sam otišla, rekli su mi da dostava nije ni pokušana i da je to verovatno zbog nedostatka kurira koji imaju previše posla u ovo doba godine - objašanjava za Telegraf Biznis čitateljka Kristina P, dodajući da je pre odlaska u poštu uputila primedbu putem mejla.
Ubrzo je stigao i odgovor da je kontaktirana upravnica pomenute pošte, radi provere činjenica i okolnosti u vezi sa prekoračenjem roka uručenja post ekspres pošiljke.
"Na osnovu izveštaja koji nam je dostavljen, utvrđeno je da zbog velikog obima prispelih post ekspres pošiljaka za dostavu, dostavljač nije bio u mogućnosti da sve pošiljke uruči u propisanim rokovima. Molimo Vas, da uvažite naše izvinjenje zbog prekoračenja roka za prenos i uručenje predmetne pošiljake", stoji u odgovoru Pošte, uz napomenu da je moguće u najbližoj pošti podneti zahtev za naknadu štete.
Kako se navodi, tom prilikom je neophodno priložiti primerak adresnice za pošiljku, i popunjen obrazac "Zahtev za naknadu štete", koji se dobija na licu mesta.
"Drugi način je dostavljanje dokumentacije na adresu: Javno preduzeće 'Pošta Srbije', Beograd, Funkcija usluga, Takovska 2, 11120 Beograd, PAK 135403 ili se skenirana dokumentacija može dostaviti na imejl adresu usluge@posta.rs. Reklamaciju za prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke možete podneti u roku od 60 dana od dana predaje pošiljke", navodi se.
Takođe, svi koji žele da se upoznaju sa svojim pravima, kada je reč o korišćenju usluga "post ekspresa", to mogu učiniti sa sajtu www.postexpress.rs.
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
AcAFaca
Ja sam se ganjao sa njima iz Pošte ali ne vredi. Konkretno blok 61 Novi Beograd. Samo ubacuju cedulje da je pokusana isporuka a niko nije ni pozvonio na i terdon a je da se popne liftom da isporuči. Pa onda taj dan je u jednoj pošti sutradan u drugoj. Zavrzlama. Ja pokusao da se zalim svaki put sam dobio odgovor: znate ne stiže kurir sve pa zato ostavlja poruke. A sta to mene briga?
Podelite komentar
Alex
Meni nije ni ubačena ceduljica u sanduče, a pošiljka je ostavljena u pošti koja nije najbliža i još sam morala da platim ležarinu! Više puta se desilo da Post Express ni ne pokuša dostavu, nezavisno od perioda u godini. Banda!
Podelite komentar
Dr
Sve sluzbe za dostavu uspeju da dostave pakete u normalnom(rekordnom) roku samo POŠTa ne moze.....??????a uredno posalju poruku u 9 ujutru...
Podelite komentar