Za čuvene klompe mnogi kažu da su ružne, ali one su doživele pravi bum
Cipele koje nose deca i lekari širom sveta doživele su bum u prodaji 2021. Kroks, kompanija koja stoji iza šarene vodootporne obuće, prijavila je rekordan porast globalne prodaje.
- 2021. godina se pokazala kao izuzetna godina za brend Kroks usred izazovnog okruženja globalnog lanca snabdevanja - rekao je izvršni direktor Kroksa Endrju Ris.
Poznat kao svetski lider u proizvodnji ležerne obuće za ljude svih uzrasta, a koju medicinski radnici intenzivno nose, Kroks je samo u četvrtom kvartalu 2021. prodao 42% više cipela u poređenju sa 2020. Za godinu, prema Risu, prodaja kompanije je porasla u 2021. oko 67% od 2020. Zvaničnik je takođe predstavio planove da kompanija „ostvari prihod od 5 milijardi dolara do 2026. godine“.
Što se tiče ove godine, Kroks je potvrdio očekivanja da će rast prihoda premašiti 20%. Ova procena ne uključuje njenu nedavnu akviziciju od više milijardi dolara privatnog povremenog obućara. Investitori zabrinuti zbog nepoznate etikete nisu dobro prihvatili posao, a akcije Kroksa su pale za 12% nakon vesti.
Međutim, Kroks je polagao velike nade u dodatak, pri čemu je Ris u svojoj izjavi naglasio „uzbuđeni smo što možemo da dodamoobućara kao još jedan visokoprofitabilni brend sa visokim rastom“. Ipak, akcije su su pale 2,5% u ponedeljak, trgujući se po ceni od 122,6 dolara po akciji.
Akcije Kroksa su doživele ogroman rast u 2021. godini, a tržišna kapitalizacija je je bila oko 7,2 milijarde dolara.
Čak je i pandemija Covid-19 bila nešto kao blagoslov za brend, koji je u maju prošle godine pokrenuo program „Besplatni par za zdravstvenu zaštitu“, nudeći zdravstvenim radnicima besplatno svoje klompe. Ovaj potez je rezultirao bumom prodaje.
Video: Čovek ušao u apoteku, onjušio par klompi i onda pobegao sa njima
(Telegraf Biznis)
Video: Anketa Black Friday
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.