
Pljušte predlozi za ime našeg brzog voza: Ovo su svi detalji konkursa, ko i kako može da se prijavi
Brzi voz koji će od marta saobraćati na relaciji Beograd-Novi Sad samo je jedan od brojnih koji će u budućem periodu povezivati i druge gradove u Srbiji i susedne zemlje (Budimpešta). Pobedničko rešenje konkursa koje organizuje ,,Srbija voz“ pod nazivom ,,Pusti inspiraciju da te vozi“ , odnosno naziv i logo voza, biće deo novog brenda kojima će se ovi vozovi diferencirati u odnosu na vozove koji saobraćaju manjom brzinom ili u toku vožnje imaju više stanica.
Na ovaj način se primenjuje evropska praksa, imajući u vidu da su vozovi velike brzine u Italiji poznati kao Frecciarossa, u Francuskoj kao TGV, a u Nemačkoj kao ICE.
Konkurs je izazvao veliko interesovanje građana pa je i našoj redakciji stiglo mnoštvo zanimljivih predlgoa. Međutim, samo prijave koje zadovoljavaju uslove će biti u trci za nagradu od 1.000.000 dinara, a evo kako da se prijavite:
Na konkurs se mogu prijaviti domaća fizička i pravna lica, pri čemu je neophodno ispuniti sve uslove navedene na sajtu www.pustiinspiracijudatevozi.rs.
Neka od pravila su da logo i ime brzih vozova treba da ilustruju njegove vrednosti (brzina, jedinstvenost, originalnost, savremenost), ime mora biti integrisano u logotip, dostavljeno rešenje treba da sadrži logo sa nazivom u vektorskom formatu u pdf-u, kao i jednobojnu varijantu i negativ, a uz naziv brzog voza potrebna je i specifikacija tipografije.
Učesnicima konkursa se preporučuje da prilikom izrade rešenja koriste nacionalne boje Republike Srbije. Potrebno je dostaviti i šifre boja (CMYK, RGB i HEX) korišćenih za izradu rešenja, kao i grafički primer aplikacije na vozu na osnovu fotografija koje se mogu preuzeti sa sajta konkursa.
Rešenje mora biti originalno delo autora i ne sme sadržavati delove drugog autorskog dela. Takođe, ne sme na bilo koji način biti u suprotnosti, odnosno kršiti važeće pravne propise i ne sme predstavljati uvredu, diskriminaciju ili prouzrokovati neprijatnost za bilo koga.

Nepotpune i neodgovarajuće prijave se neće uzimati u obzir.
Stručni žiri koji će odabrati pobedničko rešenje čine predstavnici kreativne industrije Srbije: Ivan Stanković, jedan od najvećih autoriteta u oblasti marketinga u regionu, Nataša Filipović, direktor kreativne agencije Ovation, Nebojša Babić, vodeći regionalni vizuelni umetnik i fotograf, Petar Strugar, ambasador platforme ,,Srbija stvara“ i Milorad Milinković, reditelj i predstavnik kreativne industrije Srbije.
Konkurs je otvoren od 1. do 21. februara 2022. godine, a pobedničko rešenje će biti proglašeno 3. marta 2022. godine.
Video: Nagrada je milion dinara: Brzi vozovi Srbije dobijaju novi logo, a svi mogu da daju predlog
(Telegraf Biznis)
Video: Inovacije, inteligencija i intuicija: U svetu koji se stalno menja bitno je pronaći svoj ritam
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
DENI
Dat mu naziv Nikola Tesla, radi se o struji a taj velikan je to zasluzio.
Podelite komentar
Omija
Jeste, soma dinara karta do Novog Sada, biće prazan i neisplativ
Podelite komentar