Forum IZAZOV 2022 sredinom aprila u Beogradu
Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.
Ako bismo sve ono što jeste svrha voljenog i društveno odgovornog brenda sveli na "najmanji zajednički sadržalac" to bi bila briga o nekome ili za nekoga. Osim što bi "briga o drugom" trebalo da bude deo svakodnevne komunikacije, ona bi trebalo da bude i u srži svake odgovorne kampanje. Naposletku, u srži brige o drugom, nesporno leži – briga o sebi. Ona podrazumeva: negovanje ispravnih vrednosti, konzistentnosti i doslednosti. Ako ovo stanovište primenimo na brendove, to bi značilo da bi svaki brend trebalo da teži konstantnom preispitivanju svojih vrednosti. Brigom o sebi na izvestan način brinemo i o ljudima oko nas. Brendovi se brigom o sebi brinu o svojim potrošačima, ali i svima onima koji su u interakciji sa brendom.
-Kroz slogan "Handle with care" obraćamo se brendovima, odnosno onima koji ih vode, dajući im, na neki način "uputstvo" kako se poneti u trenutku kada kampanje počinju da zauzimaju vrednosne stavove i artikulišu ih tokom prodajnih aktivnosti. To se ne odnosi nužno na CSR aktivnosti, već bi, naprotiv, to trebalo da bude slogan koji će važiti za svakodnevne kampanje i komunikaciju brendova. "Rukujte pažljivo" potrošačima / saradnicima / vrednostima / emocijama bez obzira koji je aspekt vašeg poslovanja u pitanju. Briga o brendu = briga o potrošaču – upravo je bila inspiracija agenciji Ovation BBDO, koja već punih sedam godina potpisuje kreativni koncept foruma IZAZOV - rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO Marketing mreže, koja je organizator foruma IZAZOV 2022.
Ove godine teme foruma biće, između ostalog, ko su lideri budućnosti; da li je kreativno liderstvo ključno za opstanak i rast kompanije; kako planirati neplanirane scenarije i na najefikasniji način iskoristiti resurse sa kojima raspolažemo; kako pomiriti održivost i profit; kako društveno važne teme integrisati u brend strategiju i svakodnevnu komunikaciju, a 'ne pasti' na klizavom woke terenu; kako danas merimo kreativnu efikasnost; ko je odgovoran za oglašavanje neetičnih brendova i plasiranje brand fake news; ali i ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od vašeg brenda; dolazi li vreme preispitivanja lojalnosti i zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a koje ove godine organizuju kompanije Atlantic Štark, Bambi, Frikom, PepsiCo – Marbo Product, Naftna industrija Srbije i Porto Montenegro. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2022 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje Marketing mreža sprovodi punih osam godina.
Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 traje do 31. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu.
Forum IZAZOV 2022 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro, Info Media Group, Kliping Beograd, Represent System, Right, McCann Beograd, DNA Communications, Granular Group, Evoke, SmartPoint Adria, Chapter 4 PR, Fusion Communications i Novaston Marketing Consultancy. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Lidl Srbija, Mastercard, MPC Properties, Grand kafa, Bambi, UniCredit Banka, Frikom, dok je prijatelj foruma Porto Montenegro.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.