Mi moramo biti zdravi i zato digitalna trgovina mora biti zdrava
Spisak je dugaaačak. Beskontaktno plaćanje, fintech aplikacije, eksplozija kripto valuta, eksplozija dostave hrane i svega, digitalizacija servisa po državama, debirokratizacija, rad van kancelarija, naplata digitalnih sadržaja, video, premnogo. Rat Rusije i Ukrajine je napravio nove izazove. Sve nas je uznemirila mogućnost da se Internet ukine Rusiji, što se na sreću nije desilo. Prekid transakcija novca, rat i opredeljivanje IT kompanija.
Šta je sledeće? Šta je sledeće u svetu? Šta je sledeće u regionu? Gde smo mi u digitalnom ekosistemu, tema je prvog Adria Summita ''Future of Digital Commerce''. Na sva važna pitanja i najnovije teme koje se dešavaju u sferi digitalne tehnologije razgovaraće internacionalno priznati stručnjaci od 5. do 8. maja, u hotelu Kempinski, u istrijanskoj Savudriji.
Konferencijski deo programa obuhvata: 4 key note speakera, 8 panel diskusija i još 4 termina iznenađenja. Preko 70 učesnika u programu.
Šta je VIP Networking?
Pa, malo pauze sa call-ovima, ms teamsima, zoomovima i ostalim jedačima vremena.
Nije Istra slučajno izabrana. Ista je početkom maja u suncu, vazduh je fenomenalan i ČIST. Hrana je domaća, ili modernim rečnikom, proizvedena na održiv način. Volim Istru i zbog bicikla. Taman je, mreža obeleženih staza a jedna, Parenzana ide od Trsta do Poreča, putem kojim je išla uskotračna železnica. Reče Zoran Torbica.
Družićemo se uživo.
Mi moramo biti zdravi.
Druženje i upoznavanje učesnika: degustacije vina, gastrodogađaji, golf, tenis, vožnja bicikla i ko zna šta još smislimo.
'-Uključivanje malih i srednjih preduzeća u industriju e-trgovine u potpunosti je sinhronizovano sa prisustvom velikih, priznatih kompanija za elektronsko poslovanje. Očekujemo da vidimo raznoliku publiku, uključujući lidere velikih korporacija i preduzetnike, od fintech do alternativnih startapa, kao i investitore, menadžere privatnih kapitalnih fondova i porodične kancelarije zainteresovane za finansiranje inovacija' - kaže Dejan Tešić, jedan od organizatora događaja i dugogodišnji stručnjak u oblasti bankarstva.
Osam panel diskusija započinjemo temom za menadžere i direktore velikih kompanija prepoznatih u e-biznisu - reč je o projekcijama i prognozama uticaja digitala u ukupnom šeru u ekonomiji. Globalni trendovi pokazuju da će digitalna trgovina u naredne četiri godine porasti za čak 50%. Koliko brzo možemo da pratimo taj vrtoglavi rast, čućemo od top menadžera iz najvećih kompanija.
Program nastavljamo temama o marketingu i brendingu, kao i uticaju brenda i prepoznatljivosti na uspeh u digital biznisu. Potom prelazimo na ono što svaki kupac iskusi nakon kupovine putem interneta - dostava. Kako se ona organizuje i koliko to utiče na poverenje kupaca? Da li je opravdano čekati 7 dana na isporuku ili postoje igrači koji razmišljaju na drugi način i planiraju da naprave nešto što je postalo svetski standard, a to je isporuka u 48 sati, ili čak 24 - odgovore imaju učesnici iz najvećih logističkih kompanija na našim prostorima.
Prvi dan zaokružujemo panelom koji se tiče uticaja finansijskih servisa u cilju organizacije čitavog digital biznisa. Kako organizovati efikasna plaćanja, kako da imamo poverenje u korišćenje kartica ili nekih drugih metoda za plaćanje? Kako se kreditiraju potrošači za kupovinu na rate i kako uzeti instant kredit u trenutku naručivanja robe?
Dakle, kako izbeći naručivanje kredita od banaka, već u trenutku kupovine uzeti proizvod na željeni broj rata uz posrednika. Uz sve to uključujemo teme koje su vezane za blokčejn, kripto valute i alternativne metode plaćanja.
Danas je lakše nego ikada pre započeti kompaniju koja može ostvariti uspeh na globalnom tržištu. Zato uključujemo i takozvano ''decentralizovano finansiranje'' gde praktično potrošači više ne kreditiraju finansijske institucije, već se koristi novi oblik crowdfundinga na blokčejnu koja kroz svoju unikatnu tehnologiju osigurava naplate.
Moderna revolucija u svetu finansiranja je u toku, a dostupna je svima koji žele da u njoj učestvuju - a prostor na kome mi živimo je sledeći. S obzirom na to da Adria region sada ima evropski deo, kao i onaj drugi u procesu evropskih integracija, očigledno je da ćemo predstavljati jedinstveno tržište u budućnosti.
-Želimo da promovišemo činjenicu da ovaj region deli, ne samo zajedničku istoriju, već i zajedničku budućnost. Živimo u području od 20+ miliona.Mislim da je poseban fokus na to da lokalni fizički trgovci shvate da ih napada konkurencija izvan njihovog regiona i da bi trebalo da poboljšaju svoju ponudu usluga i bolje integrišu svoju fizičku i onlajn ponudu kako bi zaista tretirali kupce na isti način - dodaje Boris Vujičić, koorganizator događaja, izvršni konsultant i investitor sa 25 godina iskustva na međunarodnom tržištu.
Drugi dan počinjemo temama koje su vezane za korisničko iskustvo i kako da neka onlajn platforma bude dobro organizovana - dakle, da postoji jedan tok dešavanja koji je oslobođen suvišnih koraka i onoga što se zove privacy invasion ili uzimanja viška podataka, a što mnogi rade bez potrebe.
Tu su i teme vezane za IT industriju koje potpiru sve ono što se tehnološki dešava. Šta znači cloud? Šta znače remote servisi? Šta radimo sa podacima i kako koristimo anonimne i neanomine podatke kako bi popravili korisničko iskustvo, ali i napravili sebi biznis kao prodavcima?
Zatim sledi samo finale konferencije, a to je - kako da uključimo male kompanije i preduzetnike koji žele nešto da pokrenu u pogledu finansiranja inovacija? Kakva je uloga investicionih fondova, venčer kapitala, velikih institucionalnih investitora, banaka i angel investora? Kako da ljudi koji imaju svoju ideju dođu do novca i kako da sutra prodaju svoj biznis - na ta pitanja odgovoriće stučnjaci iz različitih investicionih kompanija.
-Smatram da morate biti na Adria Summitu ako razmišljate o selidbi vašeg poslovanja van granica zemlje. Na Adria Summitu ćemo porazgovarati s predstavnicima eCommerce asocijacija iz susjednih zemalja iz Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Severne Makedonije kako bi saznali što njihovi kupci žele, ali i koje su pravne i birokratske procedure potrebne za uspostavu uspješne online prodaje u tim zemljama. Osim toga, na Adria Summitu možete iskoristiti bezbrojne prilike za VIP networking u neformalnom okruženju - zaključuje Marcel Majsan, koorganizator konferencije, osnivač i predsednik eCommerce Asocijacije Hrvatske.
Na samitu učestvuju i eCommerce Asocijacije iz Slovenije, Hrvatske, Severne Makedonije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Region, prvi put, na jednom mestu.
U kreiranju ovog događaja očekujemo da vidimo raznoliku publiku, uključujući lidere velikih korporacija i preduzetnike koji predstavljaju svoje kompanije, od fintech do alternativnih start-up-a, kao i investitore, menadžere privatnih kapitalnih fondova i porodične kancelarije zainteresovane za finansiranje i finansiranje industrije inovacija.
Više od 70 učesnika govoriće o navedenim temama. Svakodnevno se ažurira spisak učesnika na stranici ovde.
Registrujte se na vreme. Nije veliki kapacitet, nema za sve, a nema ni live prenosa.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
umetnica
mora biti zdrava
Podelite komentar