U popularnom lancu brze hrane od radnika nikada nećete čuti "nema na čemu"

  • 1

Niko nikada nije pomešao uslugu u restoranima brze hrane sa onom u luksuznim hotelima. Ali pre dve decenije, američki gigant Chick-fil-A (osnovan 1946, dakle čak devet godina pre Mekdonaldsa), "pozajmio" je taktiku od Ric Karltona (Ritz-Carlton).

Možda je malo ko tada mogao pretpostaviti da će upravo ta ideja postati centralni element kulture brenda Chick-fil-A: kada se kupci zahvale na usluzi, radnici im ne uzvraćaju sa "nema na čemu", već "zadovoljstvo mi je".

Iako deluje kao mali gest, takav krajnje ljubazan odgovor se uklapa u pozicioniranje Chick-fil-A kompanije kao lanca kultnih sendviča sa piletinom - sa gostoljubivom uslugom.

Takođe, deo "kulture" je postavljanje cveća na stolove i gest zaposlenih da izađu napolje i isporuče drive-thru narudžbine kupcima koji čekaju u automobilima.

Poreklo te "vrste ljubaznosti" počelo je 2001. godine. Ali, trend se nije odmah ustalio. Može se reći da je krenuo da se širi 2003, i postao je "nepisano pravilo".

Video: Mesec, nebo, zvezdice i luksuzni ugođaj, a od cene će vam se zavrteti u glavi

(Telegraf Biznis)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>