U popularnom lancu brze hrane od radnika nikada nećete čuti "nema na čemu"
Umesto toga, čućete nešto mnogo prijatnije
Niko nikada nije pomešao uslugu u restoranima brze hrane sa onom u luksuznim hotelima. Ali pre dve decenije, američki gigant Chick-fil-A (osnovan 1946, dakle čak devet godina pre Mekdonaldsa), "pozajmio" je taktiku od Ric Karltona (Ritz-Carlton).
Možda je malo ko tada mogao pretpostaviti da će upravo ta ideja postati centralni element kulture brenda Chick-fil-A: kada se kupci zahvale na usluzi, radnici im ne uzvraćaju sa "nema na čemu", već "zadovoljstvo mi je".
Iako deluje kao mali gest, takav krajnje ljubazan odgovor se uklapa u pozicioniranje Chick-fil-A kompanije kao lanca kultnih sendviča sa piletinom - sa gostoljubivom uslugom.
Takođe, deo "kulture" je postavljanje cveća na stolove i gest zaposlenih da izađu napolje i isporuče drive-thru narudžbine kupcima koji čekaju u automobilima.
Poreklo te "vrste ljubaznosti" počelo je 2001. godine. Ali, trend se nije odmah ustalio. Može se reći da je krenuo da se širi 2003, i postao je "nepisano pravilo".
Video: Mesec, nebo, zvezdice i luksuzni ugođaj, a od cene će vam se zavrteti u glavi
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
1
Meni ovo zvuči žalosno.
Podelite komentar