SAZNAJEMO U toku sastanak predstavnika radnika našeg Fijata i Stelantisa: "Imamo određena pitanja"
Kako je rekao za naš portal Saša Đorđević, vest o novom modelu u kragujevačkoj fabrici je dobra za radnike i za fabriku
Trenutno je u toku sastanak predstavnika Samostalnih sindikata kompanije Fijat Krajsler automobili Srbija (FCA) i predstavnika kompanije Stelantis, potvrđeno je za Telegraf Biznis.
Kako je rekao za naš portal Saša Đorđević, vest o novom modelu u kragujevačkoj fabrici je dobra za radnike i za fabriku, ali da će se tek čuti detalji.
- Informacije koje su se danas pojavile je jedna stvar, ali mi želimo da vidimo detalje. Ovo je lepa vest, lepo saznanje za radnike i fabriku. Ali imamo mnogo pitanja koja nisu pomenuta a koja su otvorena - kaže naš sagovornik.
Šta znači platforma za e- automobil
Na pitanje da li veruju da će biti reč o novom modelu, i šta znači platforma za električna vozila, Đorđević nam objašnjava:
- Ovo će biti novi model definitivno, sa tehničke strane platforma znači pod automobila, jednostavno objašnjeno - patos. Istu platformu imaju "fijat 500" i "fijat tipo", i "fijat 500x", ako pogledate te automobile nisu isti, ali im je platfroma ista, tj osnova na koju ide prednje i zadnje "vešanje" - rekao je on.
Dalje navodi, da se takvom platformom smanjuje cena proizvodnje automobila, i da je za trećinu jeftinija. To je, kaže nam dalje, trend u svetu u auto-industriji.
"Pretpostavljamo da žele da modifikuju na taj nači e-automobila kod nas", kaže.
Izvršni direktor kompanije Stelantis Karlos Tavareš je rekao da bi proizvodnja električnih vozila mogla da počne sredinom 2024. godine.
Nakon sastanka, potpisan je i Ugovor o dodeli sredstava podsticaja između Ministarstva privrede i Fijat Krajsler automobili Srbija, koji su parafirali ministarka privrede Anđelka Atanasković i izvršna direktorka FCA Srbija i direktorka globalne korporativne kancelarije kompanije Stelantis Silvija Berneti.
(Telergaf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Fiato
Sve je to mlaćenje prazne slame...Dačia je primer "ozbiljnog"investitora kao i Škoda...ovo po jedan model sklopiti od uvoznih delova je samo gola socijala
Podelite komentar
Mačva
Fijat samo dođe a izme još novca tako je i prošli put dok su musli državu sve je bilo ok čim umanjio novac stala i proizvodnja
Podelite komentar
bimmer
To ti je kad pravis jedan isti model 15 godina i podvaljujes ga kao novi auto i dalje u 2022 godini, to je fica 500, fiat tipo itd itd. Videli da to prolazi na ime pa hoce i dalje da mlate kintu. Kako ih nije sramota da stavljaju jednodelne diskove i dobose, a o trapu da ne pricam i sve to za samo 20000 evra buhahha tragedija!
Podelite komentar