SAZNAJEMO U toku sastanak predstavnika radnika našeg Fijata i Stelantisa: "Imamo određena pitanja"
Trenutno je u toku sastanak predstavnika Samostalnih sindikata kompanije Fijat Krajsler automobili Srbija (FCA) i predstavnika kompanije Stelantis, potvrđeno je za Telegraf Biznis.
Kako je rekao za naš portal Saša Đorđević, vest o novom modelu u kragujevačkoj fabrici je dobra za radnike i za fabriku, ali da će se tek čuti detalji.
- Informacije koje su se danas pojavile je jedna stvar, ali mi želimo da vidimo detalje. Ovo je lepa vest, lepo saznanje za radnike i fabriku. Ali imamo mnogo pitanja koja nisu pomenuta a koja su otvorena - kaže naš sagovornik.
Šta znači platforma za e- automobil
Na pitanje da li veruju da će biti reč o novom modelu, i šta znači platforma za električna vozila, Đorđević nam objašnjava:
- Ovo će biti novi model definitivno, sa tehničke strane platforma znači pod automobila, jednostavno objašnjeno - patos. Istu platformu imaju "fijat 500" i "fijat tipo", i "fijat 500x", ako pogledate te automobile nisu isti, ali im je platfroma ista, tj osnova na koju ide prednje i zadnje "vešanje" - rekao je on.
Dalje navodi, da se takvom platformom smanjuje cena proizvodnje automobila, i da je za trećinu jeftinija. To je, kaže nam dalje, trend u svetu u auto-industriji.
"Pretpostavljamo da žele da modifikuju na taj nači e-automobila kod nas", kaže.
Izvršni direktor kompanije Stelantis Karlos Tavareš je rekao da bi proizvodnja električnih vozila mogla da počne sredinom 2024. godine.
Nakon sastanka, potpisan je i Ugovor o dodeli sredstava podsticaja između Ministarstva privrede i Fijat Krajsler automobili Srbija, koji su parafirali ministarka privrede Anđelka Atanasković i izvršna direktorka FCA Srbija i direktorka globalne korporativne kancelarije kompanije Stelantis Silvija Berneti.
(Telergaf Biznis)
Video: Er Srbija leti direktno do Šangaja: Prvi let za Kinu iz Beograda
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Fiato
Sve je to mlaćenje prazne slame...Dačia je primer "ozbiljnog"investitora kao i Škoda...ovo po jedan model sklopiti od uvoznih delova je samo gola socijala
Podelite komentar
Mačva
Fijat samo dođe a izme još novca tako je i prošli put dok su musli državu sve je bilo ok čim umanjio novac stala i proizvodnja
Podelite komentar
bimmer
To ti je kad pravis jedan isti model 15 godina i podvaljujes ga kao novi auto i dalje u 2022 godini, to je fica 500, fiat tipo itd itd. Videli da to prolazi na ime pa hoce i dalje da mlate kintu. Kako ih nije sramota da stavljaju jednodelne diskove i dobose, a o trapu da ne pricam i sve to za samo 20000 evra buhahha tragedija!
Podelite komentar