Oborili rekord po ceni kuglice sladoleda: "Svesni smo da naša ponuda nije za domaće"
Proizvod košta samo onoliko koliko je kupac to spreman da plati, pišu mediji
Cena sladoleda na Jadranu, tačnije u Splitu je oko 15 kuna, što je duplo više nego pre sedam godina.
Mnogi su pisali da su takve cifre uslovljene tržištem, poskupljenjem nabavke, vode i struje, kao i visokim zakupima lokala, pritom ističući da i "ugostitelji moraju da prežive". Kritičarima se, dodaje se, predlaže da, ako se uopšte usude, sami otvore poslastičarnicu i na svojoj koži osete kako je u pitanju krvav posao.
U međuvremenu, tri nova preduzetnika su odlučila da uđu u mračni rudnik sladoleda, piše Slobodna Dalmacija.
Koliko je u pitanju neprofitabilan pothvat najbolje oslikava Domaldova ulica u kojoj se, u svega dvadesetak metara, između dve postojeće sada smestila - i treća. I ne samo to već ova, potražnju zadovoljava najvišim cenama dosad ikad viđenima u gradu, a koje se kreću od 13 za malu i 18 za veliku porciju u čašici s raznim dodacima.
Što se tiče običnih kugli, i tu postoji novi rekorder. To je slovenačka franžica na vrhu Bosanske, gde ćete platiti 16 kuna za njihov osvežavajući užitak napravljen bez glutena, sa raznim aromama i pojačivačima ukusa.
- Mi smo svesni da naše cene nisu za domaće. Ali, šta ćete, turisti su to spremni da iskeširaju - objašnjava prodavačica novinarima Slobodne Dalmacije.
Sigurno je da (pre)napumpane cene najmova (od kojih šačica profitira, a većina Splićana ne može da priušti ni, primera radi, kuglicu sladoleda) diktiraju i to da ćete za tri kugle sladoleda izdvojiti skoro 50 kuna, kao i da ugostitelji treba da namire zimski period u kojem poslovni promet u poslastičarnicama pa ni ne postoji. Jasno, ovakve okolnosti diktiraju trenutni koncept sezonske stihije i grabeži te samo potvrđuje da jedna kugla sladoleda, kojom god tehnikom ona bila opevana, sadržajno ne vredi ni približno toliko.
Ipak, a kako tržišno božanstvo nalaže, proizvod košta samo onoliko koliko je kupac to spreman da plati. Isto vredi i u suprotnom smeru, nešto vredi upravo onoliko za koliko ga je neko spreman da proda. Mi smo, eto, svoj grad prodali za kuglicu sladoleda od 16 kuna koja, kažu prodavci, nije za nas, piše Slobodna Dalmacija.
Video: Sjajan sladoled sa mangom i bananom savršen izbor protiv vrućine
(Telegraf Biznis)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
534
Tamo ionako letuju prebogati vodoinstalateri, moleri, pekari, šoferi iz mađarske, slovačke, poljske, češke. Krem de la krem EU.
Podelite komentar