Rupa na Novom Beogradu od koje lude vozači: Evo da li će i kada biti saniran ovaj čep
Vojvođanska ulica u Beogradu ima kružni tok koji je prilično opterećen. U njega se sliva saobraćaj iz nekoliko opština, a nezgodno je što već neko vreme vozačima muku zadaju rupe koje se iznova stvaraju.
Dodatno, kružni tok iz pravca Surčina nije obeležen, pa se dešava da oni koji ne poznaju rutu produže pravo i tako se "obese" na ostrvo automobilom, ne znajući da zapravo treba da blago skrenu. To izaziva saobraćajne udese i "čukanja" koja su česta na ovoj deonici.
Konačno, to će uskoro da se promeni, ova "rupa" bi trebalo uskoro da bude sanirana jer će biti deo velikog projekta koji se nadovezuje na auto-put Miloš Veliki.
"Nema dana da ne naiđem na neko čukanje, viđao sam i prevrnute automobile jer ljudi ne vide da je tu zapravo kružni tok. Lično sam izbušio gumu, jer to nisu rupe nego krateri u traci", jada nam se Novobeograđanin koji svakodnevno vozi na posao do Ledina.
Projekat, kada je reč o kružnom toku kod Vojvođanske ulice na početku trase puta predviđa obuhvatanje veće deonice duž planirane saobraćajnice T-6, zatim, još jedan most, u zoni ergele Marković, kao i proširenje Vinogradske ulice.
Objašnjava se da je granicom urbanističkog projekta obuhvaćen je deo magistralne saobraćajnice T-6 zbog potrebnog uklapanja projektovanog stanja u postojeće stanje na terenu.
Deo postojeće Ulice Vinogradske ispred planirane kružne raskrsnice sa ulicama Vojvođanskom i T-6 obuhvaćen je granicom plana i na kraju predmetne deonice planirana je okretnica za protivpožarna kao i komunalna i putnička vozila. Ovaj deo ulice obezbediće pristup postojećim i planiranim objektima u Vinogradskoj vezu sa širom saobraćajnom vezom, navodi se u projektu.
Trasa puta Novi Beograd Surčin kretaće od kružne raskrsnice sa ulicama Vojvođanskom, Dr Ivana Ribara i T-6, do neposredno pred petlju "Surčin jug". Ukupna dužina deonice iznosi 7895.74m.
Na trasi puta u planu su jedna denivelisana raskrsnica tipa "pola deteline" sa ulicom prema naselju Surčin i obali reke Save Ulica Nova 4 – Put za Surčin, kao i 4 površinske raskrsnice:
▪ na početku deonice, kružna raskrsnica sa Vojvođanskom ulicom, T-6 i Ulicom
Dr Ivana Ribara,
▪ na km 0+511,30 sa vezom na Vinogradsku ulicu Ulica Nova 2 (Bočna veza 1),
▪ na km 1+382,97 sa produžetkom Ulice Jurija Gagarina i Ulicom Nova 3 (Bočna
veza 2),
▪ na km 3+546,60 sa vezom prema Vinogradskoj ulici i prema aerodromu ''Nikola
Tesla'' Ulica Nova 3a (Bočna veza 3)
Saobraćajnica Novi Beograd Surčin imaće tri trake po smeru širine 3,50 m, razdelnu traku od 4 metra i obostrane pešačke staze širine do dva metra, a projektovan je za brzinu od 80km/h.
Od raskrasnice sa krakom za Ulicu Jurija Gagarina pa do puta za Surčin planirana je dvosmerna biciklistička staza sa jedne strane, širine 2,20 m.
Od raskrsnice sa Putem za Surčin, saobraćajnica će imati kolovozne trake 2 x 11,85 m, a kako se navodi, ova širina je projektovana jer se posle raskrsnice sa putem za Surčin ukidaju krajnje desne trake.
Da li vi često idete ovim kružnim tokom? Pišite nam u komentarima.
Video: Vulin: Novi vid kontrole saobraćaja korišćenjem helikoptera doprineće većoj bezbednosti
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.