Računovođe zadovoljne sistemom e-fiskalizacije: "Sistem je neuporedivo transparentniji i brži"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Jelena Mrdja
Ne mogu da verujem da iko iz struke moze da izgovori da je fiskalizacija i uvodjenje e faktura protekla u redu. Tehnicka uputstva se izdaju posle pocetka primene?????? Da li je to u redu??? Odredba zakona o e fakturama navodi da "su obaveze izdavanja e faktura oslobodjeni obveznici fiskalizacije". Nasuprot tome obveznici fiskalizacije MORAJU DA STORNIRAJU FISKALIZOVANE RACUNE I NAKON TOGA IZDAJU E FAKTURE. Mozda sam ja neuka, ali meni ovo izgleda kao dupli posao, dupli obim dokumentacije....gde je tu napredak za sve nas koji radimo po propisima, i maksimalno se trudimo da ih pratimo? Da li je duplo izdavanje faktura bolja funkcionalnost? Nadam se da ce naflezni imati dovoljno sluha da cuju privredu, kojoj je poslovanje znatno otezano.