Dodeljene nagrade MIXX Awards 2022
Nagrade za najbolje digitalne kampanje i projekte dodeljene su 9. juna u okviru konferencije Digital Day u Dorćol Platzu u Beogradu
Stručni žiri ovogodišnjeg Mixx Awards prvi put su činili regionalni digitalni stručnjaci među kojima su: Milja Šijakinjić, Žiška, Vesna Ćeranić, Executive Group, Sanja Gajić, FullHouse Ogilvy, Nikola Parun, Ovation BBDO, Zdravko Kevrešan, Drive, Marija Pasuljević, E-commerce Asocijacija Srbije, Diana Radić, Dnevne nezavisne novine (BiH), Dragana Koprivica, CREDA (MNE), Vanja Bertalan, Human (CRO), Boris Vučurević, WeissMuller Creative Media, Danica Stupar, BizLife, Ivana Laković, Buro Adria, Vladimir Kovač, DigiTalk, Anita Galić, A1, Ana Veličković, Loreal, Đorđe Jovanović, Xiaomi, Dejan Kosanović, Mozzart i Bojan Šaptović, Pioniri Communications, koji je bio i predsednik stručnog žirija.
Dobitnici IAB MIXX Awards za 2022. godinu su:
- Best Brand Advertising Campaign –Rum Kasato – Tek mi je 30 -
- Žiška Best Cross Media Integration –Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
- Best Innovation –Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
- Best E-Commerce Campaign –Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
- Best Product Launch –Grand Single Origin – Pom Pom Communications
- Best Social Community Building –Nektar pivo – Sipaj po mrežama – Pioniri Communications
- Best Video Advertising Campaign –Grand kafa – Hajde da imamo vremena – Žiška
- Best Branded Content –Booster rs – Ovation BBDO Best Social Influencer Marketing– Čista petica za povratak u školu – Drive i McCann Beograd
- Best Social Media Campaign –Munchmallow – 40 slatkih godina – Žiška
- Best Campaign Effectiveness –Kad budeš bila spremna – Direct Media United Solutions.
Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji: Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4.
Sa ciljem da doniranje učini jednostavnijim, bržim i održivim, kompanija Mastercard je krajem prošle godine pokrenula društveno odgovornu kampanju "Biti nečiji superheroj. Neprocenjivo." Projekat promoviše nov način doniranja za organizaciju NURDOR kroz modernu e-platformu za doniranje - superhero.rs, stavljajući u funkciju dobročinstva sve ključne funkcionalnosti digitalnog plaćanja. Kako bi dodatno približili važnost pomaganja drugima, različitim ciljnim grupama, a posebno mladima, važan deo platforme je i Superhero modna kolekcija, koja se specijalno kreira za ovu svrhu, a proizvodi se u Srbiji.
Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena peti put zaredom.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.