Kakva je budućnost kozmetike koju pokreće tehnologija
Na najvećoj evropskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology, L’Oréal je predstavioaviti svoju viziju budućnosti lepote.
Svojim najnovijim tehnološkim rešenjima, lider industrije vodi nas kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzuma lepote, u kojem brendovi L’Oréal portfolija predvode nova, impresivna iskustva nege i lepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.
U Web 2.0 eri, kompanija je predvodila unapređenja u dijagnostici kože, tele konsultacijama i virtuelnim probama proizvoda. Sada postavljaju temelje za Web 3.0 iskustva lepote, za nove generacije korisnika. U takozvanoj, “On-chain” lepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije lepote.
„U L’Oréal-u verujemo da lepota počiva na spajanju nauke i tehnologije i da će ove moćne sile oblikovati budućnost industrije“, kaže Barbara Lavernos, zamenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréal-u. „Kombinujući naše više od veka dugo naučno znanje sa najsavremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama, menjamo i pojačavamo iskustva lepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača širom sveta.
Ovo su najvažnije promene:
- Odabir parfema uz pomoć slušalica
- Veštačka inteligencija za savršenu nijansu ruža
- Tehnološki salon budućnosti
- Maloprodaja (Lepota na dohvat ruke)
- Virtuelna dermatološka negaSkinCeuticals Pro 1:1
(Telegraf Biznis)
Video: Mali: Obezbeđeno još 12 milijardi dinara za visoko obrazovanje, smanjuju se školarine za 50%
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.