EKSKLUZIVNO Direktor u PPF o tome zašto je Telenor postao Yettel, šta čeka korisnike u Srbiji, o smrti Kelnera

Marek Sláčík, izvršni direktor TMT CEE u Grupi PPF Telecom u ekskluzivnom intervjuu za Telegraf Biznis govori o promeni imena Telenor, korisnicima, investicijama ali i samoj PPF grupi

Komentari

  • Dusan

    24. jun 2022 | 16:21

    Kupio sam roming na 7 dana, posto sam u Nemackoj. Katastrofa!Sporo, kidanje veze, uzas jedan. Kada je moj sin nazvao da pita u cemu je problem,receno mu je da sim kartica nema 4G, njihova kartica koju sam menjao skoro,posto sam njihov korisnik 20 god. Samo pare.Cim se vratim Cao!

    • 24. jun 2022 | 19:41

      amerika

      @Dusan

      Kida ti vezu zato sto se preslo na 5G mrezu, ako si kupio tel kada je bila 4G mreza, onda ti kida mrezu I to nema veze koliko si ti njihov preplatnik,, evo ja sam ovde u Americi imao tel jos sa 4G mrezom, a veza mi se stalno kidala otisao u AT&A oni mi rekli da moram da kupim novi tel sa 5G mrezom....

    • 2. maj 2023 | 01:37

      Mille

      @Dusan

      Kad ideš u EU uzimaš hrvatsku pripejd Tomato karticu na crodux ili Ina pumpama za 3 evra i nakon aktivacije skoro uvek imaš neki bonus npr već mesecima je 8 gb. Bez da aktiviraš dodatno neki mini paket za 5-10 evra.Koji možeš dopiniti online na sajtu. Složićeš se mnogo bolja kombinacija od kupovine rominga u bilo kojoj mreži.

  • Gejak

    24. jun 2022 | 11:50

    Samo na sitno.. U Ns odeš da produžiš ugovor, dobiješ nešto besplatno, u SM ti to naplate . I još pitaju u čemu je problem?

  • Sf

    24. jun 2022 | 11:08

    Meni istice ugovor u Novemru i cao.....

  • Endokin

    24. jun 2022 | 11:07

    Ja mislim da korisnike uopšte ništa niste pitali i mislim da je važno da korisnik bude na prvom mestu. Ja kao korisnik mislim da je rebrendiranje nepotrebno i daje novo ime glupo i nisam jedini, gomila mojih prijatečja takođe misle isto, čik sad.

  • Sale

    24. jun 2022 | 10:54

    Yettel je postao toliko bezobrazan sa cenama da svi beze iz njega!

    • 24. jun 2022 | 12:21

      Laki

      @Sale

      Sutra mi istice ugovor... konacno.

    • 24. jun 2022 | 17:06

      Samo realan

      @Sale

      Od 96-e sam bio njihov korisnik. Imao sam u jednom momentu 6 brojeva kod njih,da bih sada spao samo na jedan koji je na dopunu. Kad god sam raskidao ugovor sa njima bilo je sporno nepostovanje starog korisnika. To sto oni navlace nove a za stare ih briga obilo im se o glavu. Zadnji post paid prebacio sam pre mesec dana u drugu mrezu. Kod njih je bila cena 3200 din za isto to u drugoj za oko 2000 stim sto je god dana 1600 din a druga godina 2100. Na pitanje da li moze, bilo je ne naravno, da bi posle par dana zvali kad se predalo za prelazak, tada je sve moglo. Nisam zeleo ni da ih saslusam verujte. A bilo je, ovu ponudu nemate nigde. Rekoh mu verovao ili ne da mi das dzabe ne bih vise bio kod vas. A redovan sam platisa. Mozda se jednom ili dva puta desilo za 25 godina da me iskljuce. Eto, njihova politika...