Amsterdamski aerodrom u rasulu: Beograđanin zakasnio na let posle tri sata čekanja u redu

   ≫ 
  • 1

Amsterdamski aerodrom Schiphol, koji je ujedno i najveći u Holandiji, našao se na četvrtom mestu sa 41,50 posto, na listi 10 aerodroma koji su zabeležili najviše kašnjenja ovog leta, odmah iza Toronta, Frankfurta i Pariza. Isto tako, našao se na poslednjem mestu sa 3,9 posto otkazanih letova, navodi Traveltomorrow.

I dok je 2004. godine važio za četvrti u Evropi po broju putnika, odmah iza Hitroa, Pariza i Frankfurta, danas se za njega više vezuju kašnjenja, čekanje u kilometarskom redu i pitanje da li ćete i nakon četiri sata čekanja stići na let.

U gore pomenutoj situaciji našao se naš čitalac, koji nam je ispričao šta mu se dešavalo po povratku u Beograd iz Amsterdama.

- Znajući da ljudi konstantno pišu da imaju problema sa ovim aerodromom, na Lufthansin let sam došao tri sata pred poletanje i imao sam samo ručni prtljag. Video sam ogromne kolone, ali sam pomislio da je nešto drugo u pitanju jer sam došao na vreme, odradio sam prijavu za let na automatu i krenuo ka gejtovima - objašnjava čitatelj za Telegraf Biznis dodajući:

- Ubrzo sam shvatio da postoji red za let i to da u svakoj liniji stoji barem po tri - četiri čoveka. Ispostavilo se da čak ni svi ljudi ne mogu da stanu u zgradu, pa su napravili ogroman šator ispred, koji je dug dobrih kilometar, zatim se savija i nastavlja dalje.

Epilog je bio takav da je Beograđanin zakasnio na svoj let nakon više od tri sata čekanja, a sve kao rezultat nedostatka elementarne radne snage.

- Ispostavilo se da je gužva zato što nisu svi uređaji za skeniranje u funkciji. Radi svega trećina ili polovina.

Da nije jedinstveni slučaj, svedoče fotografije i snimci nezadovoljnih putnika koji se masovno šire na društvenim mrežama.

- Nemate pravo ovo da radite - navodi jedan od korisnika uz snimak ogromnog broja nezadovoljnih ljudi na gejtovima.

Takođe, jedan od korisnika naveo je da su mnogi propustili svoj let zbog nedostatka broja zaposlenih.

S obzirom da ovaj problem pogađa kako ekonomske, ali tako i biznis putnike, ne čudi zašto privatne kompanije beleže rast svog transporta.

Naime, privatni letovi doživeli su pravi "bum" još početkom pandemije koronavirusa, kada je rezervisano čak 80 odsto letova, a čini se da će taj broj dodatno rasti sa problemima koji se svakodnevno beleže na aerodromima.

Video: Zavirite na novi terminal beogradskog aerodroma Nikola Tesla

(Telegraf Biznis)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Vitez Koja

    6. septembar 2022 | 15:54

    "Zbog nedostatka radne snage" mislim da je to jedan od razloga zašto se to dešava u Ukrajini, kao što se dešavalo u Jugoslaviji, zašto reke migranata idu ka zapadu organizovano.Samo iz Jugoslavije im je došlo nekoliko miliona ljudi, iz Ukrajine desetak miliona...i još im treba, jer su svoje kompanije i privredu digli na patnji i uništavanju drugih, preuzimanju tržišta,pa im sada treba jeftina radna snaga.Pa samo Hrvata im je došlo više od 1,5 miliona kad su ih ubacili u EU,Bugara,Rumuna, što je negde i bio jedan od ciljeva.Sada svi imamo problem sa radnom snagom, odnosno sa nedostatkom iste.Ali mislim da im sada sledi jedan ozbiljan pad, jer će inflacija koja sledi okrnjiti standard i neće više biti zanimljivo svima da idu od svoje kuće ako tamo negde ne mogu drastično više da zarade, a oni moraju zbog naleta svih tih različitih ljudi čvrsto da održavaju sistem, što baš i ne prija svima.Zato su i pravili situacije u drugim državama da nemaš baš puno izbora.Ali kako im bude padala politička moć, neće više ni biti u situaciji da to lako izvode kao nekada, a i druge manje moćnije zemlje će se truditi da zadržavaju i motivišu svoje da ostaju jer i njima je neophodno.Svesni smo svi da zapad kontroliše i političare u tim zemljama i da imamo izvesni stepen razvoja koji možemo da dostignemo, baš zbog toga, jer nije nešto previše teško napraviti strategiju razvoja, ako to hoćeš da sprovedeš.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>