Amsterdamski aerodrom u rasulu: Beograđanin zakasnio na let posle tri sata čekanja u redu
Amsterdamski aerodrom Schiphol, koji je ujedno i najveći u Holandiji, našao se na četvrtom mestu sa 41,50 posto, na listi 10 aerodroma koji su zabeležili najviše kašnjenja ovog leta, odmah iza Toronta, Frankfurta i Pariza. Isto tako, našao se na poslednjem mestu sa 3,9 posto otkazanih letova, navodi Traveltomorrow.
I dok je 2004. godine važio za četvrti u Evropi po broju putnika, odmah iza Hitroa, Pariza i Frankfurta, danas se za njega više vezuju kašnjenja, čekanje u kilometarskom redu i pitanje da li ćete i nakon četiri sata čekanja stići na let.
@Schiphol airport today was pretty rough. My friend arrived 4 hours before her flight. She checked in online in advance. She had no checked luggage, and barely made it through security before her flight. #schipholchaos #schiphol pic.twitter.com/jPq7UbLuqV— Elizabeth Heider (@liz_heider) September 5, 2022U gore pomenutoj situaciji našao se naš čitalac, koji nam je ispričao šta mu se dešavalo po povratku u Beograd iz Amsterdama.
- Znajući da ljudi konstantno pišu da imaju problema sa ovim aerodromom, na Lufthansin let sam došao tri sata pred poletanje i imao sam samo ručni prtljag. Video sam ogromne kolone, ali sam pomislio da je nešto drugo u pitanju jer sam došao na vreme, odradio sam prijavu za let na automatu i krenuo ka gejtovima - objašnjava čitatelj za Telegraf Biznis dodajući:
- Ubrzo sam shvatio da postoji red za let i to da u svakoj liniji stoji barem po tri - četiri čoveka. Ispostavilo se da čak ni svi ljudi ne mogu da stanu u zgradu, pa su napravili ogroman šator ispred, koji je dug dobrih kilometar, zatim se savija i nastavlja dalje.
Epilog je bio takav da je Beograđanin zakasnio na svoj let nakon više od tri sata čekanja, a sve kao rezultat nedostatka elementarne radne snage.
- Ispostavilo se da je gužva zato što nisu svi uređaji za skeniranje u funkciji. Radi svega trećina ili polovina.
@Schiphol more than 2 hrs passed, stillnonly 1 security desk open here @KLM @KLM_UK #AirportFallenInDisgrace #SchipolDisaster. No help, no advice, no compassion, nobody at this airport cares pic.twitter.com/13I6nSriRq— xioDel (@Xio_Del) September 5, 2022
Da nije jedinstveni slučaj, svedoče fotografije i snimci nezadovoljnih putnika koji se masovno šire na društvenim mrežama.
- Nemate pravo ovo da radite - navodi jedan od korisnika uz snimak ogromnog broja nezadovoljnih ljudi na gejtovima.
Takođe, jedan od korisnika naveo je da su mnogi propustili svoj let zbog nedostatka broja zaposlenih.
The @Schiphol airport mess does not get any better. Came here two months ago and security check lines were over two hours long. This morning the same. Try to avoid Schiphol if you can! #schiphol pic.twitter.com/KVVvEBkBzB— Ossi Oikarinen (@Ossi_Oikarinen) September 5, 2022
S obzirom da ovaj problem pogađa kako ekonomske, ali tako i biznis putnike, ne čudi zašto privatne kompanije beleže rast svog transporta.
Naime, privatni letovi doživeli su pravi "bum" još početkom pandemije koronavirusa, kada je rezervisano čak 80 odsto letova, a čini se da će taj broj dodatno rasti sa problemima koji se svakodnevno beleže na aerodromima.
Video: Zavirite na novi terminal beogradskog aerodroma Nikola Tesla
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vitez Koja
"Zbog nedostatka radne snage" mislim da je to jedan od razloga zašto se to dešava u Ukrajini, kao što se dešavalo u Jugoslaviji, zašto reke migranata idu ka zapadu organizovano.Samo iz Jugoslavije im je došlo nekoliko miliona ljudi, iz Ukrajine desetak miliona...i još im treba, jer su svoje kompanije i privredu digli na patnji i uništavanju drugih, preuzimanju tržišta,pa im sada treba jeftina radna snaga.Pa samo Hrvata im je došlo više od 1,5 miliona kad su ih ubacili u EU,Bugara,Rumuna, što je negde i bio jedan od ciljeva.Sada svi imamo problem sa radnom snagom, odnosno sa nedostatkom iste.Ali mislim da im sada sledi jedan ozbiljan pad, jer će inflacija koja sledi okrnjiti standard i neće više biti zanimljivo svima da idu od svoje kuće ako tamo negde ne mogu drastično više da zarade, a oni moraju zbog naleta svih tih različitih ljudi čvrsto da održavaju sistem, što baš i ne prija svima.Zato su i pravili situacije u drugim državama da nemaš baš puno izbora.Ali kako im bude padala politička moć, neće više ni biti u situaciji da to lako izvode kao nekada, a i druge manje moćnije zemlje će se truditi da zadržavaju i motivišu svoje da ostaju jer i njima je neophodno.Svesni smo svi da zapad kontroliše i političare u tim zemljama i da imamo izvesni stepen razvoja koji možemo da dostignemo, baš zbog toga, jer nije nešto previše teško napraviti strategiju razvoja, ako to hoćeš da sprovedeš.
Podelite komentar