
Od 3 top proizvoda koje kupuju u svetu od Srbije su dva iz jedne industrije: Japanci nam pomogli
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić sastao se sa predstavnicima japanske organizacije za spoljnu trgovinu - Džetro (Jetro), sa kojima je razgovarao o dosadašnjim i novim investicijama te zemlje, jačanju ekonomske saradnje i unapređivanju sveukupnih odnosa Srbije i Japana.
Vučić je istakao da je Srbija ponosna na postignute rezultate u osnaživanju bilateralnih ekonomskih veza, te izrazio zadovoljstvo dosadašnjim ulaganjima japanskih kompanija u našoj zemlju, saopštila je Služba za saradnju sa medijima predsednika Srbije.
"Diversifikacija japanskih investicija u Srbiji prati promenu strukture našeg ukupnog izvoza u svet, čime japanske kompanije koje proizvode u Srbiji daju snažan doprinos još većoj integrisanosti naše zemlje u evropske i globalne lance snabdevanja, naročito u auto industriji. Trenutno, od tri vodeća proizvoda u srpskom izvozu u svet, čak dva dolaze iz oblasti proizvodnje komponenti za auto-industriju, u koju su uključeni japanski investitori", naveo je Vučić.
On je istakao da je saradnja sa Japanom od izuzetnog značaja za Srbiju.
"Danas možemo da se pohvalimo sve većim brojem investicija i trgovinske razmene, a ja sam uveren da ulazimo u period još intenzivnijeg razvoja ekonomske saradnje između naše dve zemlje“, rekao je predsednik Vučić, pozvavši japanske investitore da pokrenu svoje poslovanje u Srbiji i tako pomognu jačanju odnosa naših zemalja.
Navodeći japansku preduzetničku svest i smisao za organizaciju kao uzor, predsednik Vučić je rekao da je Srbija danas na putu da postane lider regiona u inovativnim tehnologijama i njihovoj primeni u automobilskoj i hemijskoj industriji, proizvodnji elemenata za železnički transport.
Vučić je izrazio nadu da će doći do intenziviranja razvoja buduće ekonomske saradnje između naše dve zemlje.
"Iako je Srbija u Japanu do sada u velikoj meri bila poznata mahom po sportu i prepoznata kao zemlja Novaka Ðokovića i Dragana Stojkovića Piksija, želimo da našu zemlju, u vremenu koje dolazi, poseti daleko veći broj japanskih turista kako bi svoje impresije o Srbiji, njenim lepotama i ljudima mogli da prenose dalje. To isto očekujemo i po pitanju japanskih firmi. Sigurni smo da će kompanije poput Jazakija, Tojo tajersa, Itočua, Nideka, Tojota Cušo-a, Džapan Tobako-a biti najbolji promoteri za dolazak novih japanskih investitora u Srbiju", poručio je predsednik Vučić,
On je rekao da će Srbija i Japan ove godine obeležiti važan jubilej, 140 godina od uspostavljanja diplomatskih odnosa, što je samo pokazatelj duge i sveobuhvatne povezanosti dva naroda, navedeno je u saopštenju.
Video: Vučić: Mnogo teža vremena tek dolaze
(Telergaf Biznis)
Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vladimir
Jadni smo mi kada nemamo svoj brend . Nas jedini brend ,jeftina radna snaga.
Podelite komentar
Miki
Hoćemo li se konačno odmaknuti od inače beskorisnog sporta i koliko-toliko postati poznati po industrijskim proizvodima?
Podelite komentar
Zoki
Gde je inovacija u zdravlje ljudi?Inovativni lekovi za duzi zivot i vecu radnu sposobnost stanovnistva???
Podelite komentar