• 0

Vraća se BalCannes: Traže se najbolji kreativni radovi u poslednje dve godine

Redovni rok za prijavu traje još samo nedelju dana

  • 0
Razgovor, posao, kolege, studenti, kancelarija Foto: Pixabay

Da li zamišljate sebe pod svetlima reflektora uz gromoglasni pljesak regiona i zasluženo priznanje za svoj trud i izvanrednost? Pripremite pobedničke govore, odaberite svečane outfite i – najvažnije – ispolirajte svoje prijave jer se vraća BalCannes, koji ujedinjuje regionalnu komunikacionu i kreativnu industriju i ističe njenu genijalnost, te čeka upravo vašu prijavu.

Bilo da ste uspostavljena komunikacijska i marketinška agencija ili se tek probijate na kreativnoj sceni, BalCannes je takmičenje na kojem možete pokazati i dokazati onima koji vas ne znaju zašto vredite, i to na sledećim Danima komunikacija u Rovinju.

Redovni rok za prijavu traje još samo nedelju dana, do 2. novembra, a nakon toga otvara se kasni prijavni rok, koji će trajati do 20. novembra.

Važno je istaknuti dvogodišnji kvalifikacioni period, koji traje od 20. avgusta 2020. do 20. novembra 2022.

Na takmičenje se mogu prijaviti potpune, integrisane kampanje te pojedinačni, jedinstveni delovi unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju iz agencija iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije.

Prijavljenima će biti dostupno čak 13 kategorija iz spektra poslovnog uticaja, te će u svakoj od njih biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili bronzanu nagradu.

Na Danima komunikacija u Rovinju biće proglašen i najbolji projekat, agencija i oglašivač godine po BalCannesu, a biće dodeljena i posebna nagrada medija – BalCannes Editor’s Pick Award.

Po završetku takmičenja, analiza rezultata i osvojenih bodova u opširnom BalCannes Reportu pokazaće ko su bili najbolji na BalCannesu prema nizu kriterijuma – s obzirom na zemlje takmičenja, kategorije, projekte, agencije, oglašivače, raznolikost perspektiva žirija itd.

Stoga ne oklevajte, nego se prijavite što pre – jednostavna prijava sastoji se od samo tri koraka, o kojima više možete pročitati ovde, a pravilnik s detaljnim informacijama o takmičenju pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.

Video: Šta je tim bilding u Srbiji i kako da radnici prepričavaju mesecima dugodovštine, a da se ne napiju?

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>