• 0

Ovi stručnjaci iz redova agencija će odabrati najbolje projekte BalCannesa

Najbolje prijave na BalCannesu će odabrati niz predstavnika oglašivača i agencija iz cele regije te će poseban uvid dati i žiri medija – a u nastavku saznajte koji će marketinški znalci ove godine predstavljati agencijsku perspektivu

  • 0
BalCannes Foto: Promo

Bilo da ste etablirana agencija ili se tek probijate na kreativnoj sceni, BalCannes je takmičenje na kojem možete pokazati i dokazati onima koji vas ne znaju zašto ste vredni. Osim što slavi duh ovih prostora i ujedinjava najbolje agencije i oglašivače iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije, takmičenje BalCannes najbolji je dokaz neponovljive kreativnosti i originalnosti koja izlazi iz okvira, ponekada s obzirom na uslove na tržištu – a najčešće uprkos njima.

Kasni prijavni rok produžen je za deset dana, čak do 30. 11., te se više neće produžavati, stoga ne propustite priliku da se prijavite sa izvrsnim projektima na kojima ste radili u prethodne dve godine! Iskoristite perspektive žirija agencija, oglašivača i strukovnih medija, dokažite da zaslužujete da se nađete u društvu najboljih i u spektru kategorija poslovnog delovanja osvojite zlatne, srebrne i bronzane nagrade.

BalCannes Foto: Promo

Stručnjaci iz agencijskih redova koji će odabirati najbolje među projektima iz cele regije su:

Luka Bajs (SHIFT, Slovenija), Sašo Dimitrievski (Pristop, Slovenija), Jelena Fiškuš (Studio Sonda, Hrvatska), Bojan Hadžihalilović (Fabrika, BIH), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO, Srbija), Sašo Pešev (New Moment Skopje, Severna Makedonija), Anja Radulović (Leo Burnett Beograd, Srbija), Dean Spirkoski (Saatchi & Saatchi, Severna Makedonija), Dejan Šijuk (Aquarius Banja Luka, BIH), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska).

Dvogodišnji kvalifikacijski period obuhvatiće projekte realizovane od 20. avgusta 2020. do 20. novembra 2022. Na takmičenje se do 20. 11. mogu prijaviti kompletne, integrisane kampanje te pojedinačni, jedinstveni delovi unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju iz agencija iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije.

Sve informacije dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>