Zavrsio fax,pokusavao 10godina da se zaposlim,niko mi se nikada nije javio i sada radim u Nemackoj gde sam odmah bio i promljen,hvala drzavi na besplatnom skolovanju
Ja bih svima u drzavnoj administraciji, od sekretarice, preko poslanika, do predsednika, minimalac, pa nek zive k'o raja!!! Da vidim koliki bi bio minimalac onda, smradovi neopevani
Čim ovako ružno komentarišeš pokazuje da ništa bolji nisi od "smradova" o kojima govoriš. A to što radiš kod privatnika ili si sam privatnik ti ne daje za pravo da druge vređaš, većina nas ima iste probleme koje treba zajednički da rešavamo a ne da se vređamo međusobno.
Znaš li koliko je zaposlenih bilo pre više od 20 godina? Nemaš pojma naravno, preko 22000 zaposlenih! Železnica je jedan od sistema sa najvećom imovinom u državi koja zahteva održavanje i upravljanje saobraćajem. Osnovni razlog njenog propadanja je što su pare za održavanje pruga otišle na ratove te stanje pruge ne omogućava pružanje bolje usluge. Ako misliš da je u redu da nešto što je stvarao narod više od 100 godina i u šta su uložene stotine milijardi narodnih para treba ukinuti i da će tako biti bolje, hajde da je ukinemo. To što nas neće biti sramota od predaka jer nismo sposobni da održavamo to što su oni napravili je najnormalnije jer nas ionako odavno nije više ničega sramota! Dokle god se vodi politika preko železnice ( Soko, višesistemske lokomotive, ruske dizelmotorne garniture i mnogo toga drugog) železnici neće biti bolje. Nasilno izbacivanje železnice sa savskog platoa i prebacivanje u "rupu" do koje većina ne ume ni da dođe svakako nije za dobrobit železnice. Nego, kakav narod, takvi i političari...
Zasluzili i zaradili platu od 40000 din ??? I sta da rade sa njom ? Evo zaradili ste da zivite 7 - 10 dana mozda, kada namirite sve sto morate , struju, racune ...
Umesto da popravljaju ove dotrajale pruge oni im povećavaju plate?! Pa koji moj radi toliki narod na železnici a da sem tih cisterni sa otrovnim hemikalijama južno od Beograda putnički saobraćaj gotovo da ne postoji?
Inzenjer zeleznice
Zavrsio fax,pokusavao 10godina da se zaposlim,niko mi se nikada nije javio i sada radim u Nemackoj gde sam odmah bio i promljen,hvala drzavi na besplatnom skolovanju
Podelite komentar
A. P
Prosao voz sa dobrim zeleznickim platama, ostali samo skretnicari.
Podelite komentar
Ahaaa
Ja bih svima u drzavnoj administraciji, od sekretarice, preko poslanika, do predsednika, minimalac, pa nek zive k'o raja!!! Da vidim koliki bi bio minimalac onda, smradovi neopevani
Podelite komentar
Bojan
@Ahaaa
Čim ovako ružno komentarišeš pokazuje da ništa bolji nisi od "smradova" o kojima govoriš. A to što radiš kod privatnika ili si sam privatnik ti ne daje za pravo da druge vređaš, većina nas ima iste probleme koje treba zajednički da rešavamo a ne da se vređamo međusobno.
Podelite komentar
Fakir
I vozove ce da nam voze Mahmatarata i Ramajana zajedno sa Gilgamešom.
Podelite komentar
Trange-frange
Nafurali ste cene,da je sve ispod 30% smejurija!Ali polako,proći ćete kao Milanović sa rts-a
Podelite komentar
❓❗
Sem u Vojvodini i Beogradu železnički putnički saobraćaj u Srbiji gotovo da ne postoji a 11.500 ljudi je na platnom spisku?! Nije li to malo nerealno?
Podelite komentar
Bojan
@❓❗
Znaš li koliko je zaposlenih bilo pre više od 20 godina? Nemaš pojma naravno, preko 22000 zaposlenih! Železnica je jedan od sistema sa najvećom imovinom u državi koja zahteva održavanje i upravljanje saobraćajem. Osnovni razlog njenog propadanja je što su pare za održavanje pruga otišle na ratove te stanje pruge ne omogućava pružanje bolje usluge. Ako misliš da je u redu da nešto što je stvarao narod više od 100 godina i u šta su uložene stotine milijardi narodnih para treba ukinuti i da će tako biti bolje, hajde da je ukinemo. To što nas neće biti sramota od predaka jer nismo sposobni da održavamo to što su oni napravili je najnormalnije jer nas ionako odavno nije više ničega sramota! Dokle god se vodi politika preko železnice ( Soko, višesistemske lokomotive, ruske dizelmotorne garniture i mnogo toga drugog) železnici neće biti bolje. Nasilno izbacivanje železnice sa savskog platoa i prebacivanje u "rupu" do koje većina ne ume ni da dođe svakako nije za dobrobit železnice. Nego, kakav narod, takvi i političari...
Podelite komentar
Miloš
Pa ovo je bruka i sramota,sve ispod 500din sat nema nikakvog smisla.
Podelite komentar
Vlada
@Miloš
Pa nema smisla ni da više od 11.000 ljudi prima platu a da prugama južno od Beograda idu samo dva voza dnevno.
Podelite komentar
Ja
Kad on radi za minimalac e to je možda realno
Podelite komentar
🤦
Zasluzili i zaradili platu od 40000 din ??? I sta da rade sa njom ? Evo zaradili ste da zivite 7 - 10 dana mozda, kada namirite sve sto morate , struju, racune ...
Podelite komentar
Gile
Malo je. Bedno.
Podelite komentar
Južna pruga
Umesto da popravljaju ove dotrajale pruge oni im povećavaju plate?! Pa koji moj radi toliki narod na železnici a da sem tih cisterni sa otrovnim hemikalijama južno od Beograda putnički saobraćaj gotovo da ne postoji?
Podelite komentar
Sasa
A soko
Podelite komentar
Ivan
Cuj 230 din sat, u evropi pre 50 godina bila ta satnica...
Podelite komentar
Malajac
Usrećili se sve je uništeno u Srbiji pomozi nam bože
Podelite komentar
Timocanin
230 din. radni sat ? U Nemackoj na zeleznici minmalni sat oko 1400 din . Pozdrav
Podelite komentar