Povećana plata u Železnici: Radni sat 230 dinara

Komentari

  • Inzenjer zeleznice

    30. decembar 2022 | 08:25

    Zavrsio fax,pokusavao 10godina da se zaposlim,niko mi se nikada nije javio i sada radim u Nemackoj gde sam odmah bio i promljen,hvala drzavi na besplatnom skolovanju

  • A. P

    30. decembar 2022 | 08:19

    Prosao voz sa dobrim zeleznickim platama, ostali samo skretnicari.

  • Ahaaa

    29. decembar 2022 | 21:44

    Ja bih svima u drzavnoj administraciji, od sekretarice, preko poslanika, do predsednika, minimalac, pa nek zive k'o raja!!! Da vidim koliki bi bio minimalac onda, smradovi neopevani

    • 31. decembar 2022 | 10:47

      Bojan

      @Ahaaa

      Čim ovako ružno komentarišeš pokazuje da ništa bolji nisi od "smradova" o kojima govoriš. A to što radiš kod privatnika ili si sam privatnik ti ne daje za pravo da druge vređaš, većina nas ima iste probleme koje treba zajednički da rešavamo a ne da se vređamo međusobno.

  • Fakir

    29. decembar 2022 | 20:42

    I vozove ce da nam voze Mahmatarata i Ramajana zajedno sa Gilgamešom.

  • Trange-frange

    29. decembar 2022 | 19:17

    Nafurali ste cene,da je sve ispod 30% smejurija!Ali polako,proći ćete kao Milanović sa rts-a

  • ❓❗

    29. decembar 2022 | 18:28

    Sem u Vojvodini i Beogradu železnički putnički saobraćaj u Srbiji gotovo da ne postoji a 11.500 ljudi je na platnom spisku?! Nije li to malo nerealno?

    • 31. decembar 2022 | 11:07

      Bojan

      @❓❗

      Znaš li koliko je zaposlenih bilo pre više od 20 godina? Nemaš pojma naravno, preko 22000 zaposlenih! Železnica je jedan od sistema sa najvećom imovinom u državi koja zahteva održavanje i upravljanje saobraćajem. Osnovni razlog njenog propadanja je što su pare za održavanje pruga otišle na ratove te stanje pruge ne omogućava pružanje bolje usluge. Ako misliš da je u redu da nešto što je stvarao narod više od 100 godina i u šta su uložene stotine milijardi narodnih para treba ukinuti i da će tako biti bolje, hajde da je ukinemo. To što nas neće biti sramota od predaka jer nismo sposobni da održavamo to što su oni napravili je najnormalnije jer nas ionako odavno nije više ničega sramota! Dokle god se vodi politika preko železnice ( Soko, višesistemske lokomotive, ruske dizelmotorne garniture i mnogo toga drugog) železnici neće biti bolje. Nasilno izbacivanje železnice sa savskog platoa i prebacivanje u "rupu" do koje većina ne ume ni da dođe svakako nije za dobrobit železnice. Nego, kakav narod, takvi i političari...

  • Miloš

    29. decembar 2022 | 18:24

    Pa ovo je bruka i sramota,sve ispod 500din sat nema nikakvog smisla.

    • 29. decembar 2022 | 19:05

      Vlada

      @Miloš

      Pa nema smisla ni da više od 11.000 ljudi prima platu a da prugama južno od Beograda idu samo dva voza dnevno.

  • Ja

    29. decembar 2022 | 18:16

    Kad on radi za minimalac e to je možda realno

  • 🤦

    29. decembar 2022 | 17:48

    Zasluzili i zaradili platu od 40000 din ??? I sta da rade sa njom ? Evo zaradili ste da zivite 7 - 10 dana mozda, kada namirite sve sto morate , struju, racune ...

  • Gile

    29. decembar 2022 | 17:45

    Malo je. Bedno.

  • Južna pruga

    29. decembar 2022 | 17:39

    Umesto da popravljaju ove dotrajale pruge oni im povećavaju plate?! Pa koji moj radi toliki narod na železnici a da sem tih cisterni sa otrovnim hemikalijama južno od Beograda putnički saobraćaj gotovo da ne postoji?

  • Sasa

    29. decembar 2022 | 17:28

    A soko

  • Ivan

    29. decembar 2022 | 17:21

    Cuj 230 din sat, u evropi pre 50 godina bila ta satnica...

  • Malajac

    29. decembar 2022 | 17:12

    Usrećili se sve je uništeno u Srbiji pomozi nam bože

  • Timocanin

    29. decembar 2022 | 17:12

    230 din. radni sat ? U Nemackoj na zeleznici minmalni sat oko 1400 din . Pozdrav