• 0

Zašto bi trebalo da implementirate SMS i Viber poruke u svoju marketing strategiju?

Pri kreiranju marketing strategije važno je koristiti sav potencijal svih dostupnih kanala putem kojih se može dopreti do novih kupaca i negovati odnos sa postojećim

  • 0
New Look Foto: Promo/ New look entertainment

Marketing kampanja koja ne koristi sve dostupne kanale ili ih ne koristi adekvatno se može smatrati nepotpunom i shodno tome postoji velika mogućnost da bude manje uspešna.

Sales Snap alat je kreiran sa ciljem da vaša marketing kampanja bude potpuna i svrsishodna, jer koristi sve dostupne resurse, kanale i načine da doprete do svoje ciljne publike i izgradite pozitivan odnos sa klijentima. Jedna od takvih funkcija koja ima veliki uticaj na uspešnost marketing kampanje je slanje poruka putem SMS-a i Vibera.

Značaj SMS i Viber poruka za vašu marketing strategiju

SMS marketinška kampanja je važan metod koji možete koristiti da pomognete vašem poslovanju da raste, budući da živimo u svetu koji je digitalno fokusiran. Pomoću SMS marketinga, imate mogućnost da konzistentno dopirete do željene publike i uspostavljate kontakt sa svojim klijentima, kao i da osigurate da njihovo korisničko iskustvo bude kontinuirano pozitivno. SMS kampanju je efikasan metod za izgradnju odnosa sa klijentima, jer vam omogućava da im šaljete personalizovane poruke u pravom trenutku. Na taj način šaljete implicitnu poruku da vam je stalo do njihovih iskustava, a tome doprinose i infomacije o ekskluzivnim ponudama.

Sve ovo utire put ka pozitivnim odnosima sa kupcima što na kraju dovodi do poslovnog uspeha. Korišćenje SMS marketinga je značajan metod i za podizanje svesti korisnika o vašem brendu. SMS je jedan od najboljih kanala za slanje ciljanih, relevantnih poruka klijentima o vašem brendu i aktualnim ponudama. Od vitalnog značaja za uspešnu SMS kampanju je da poruke budu vremenski usklađene (SMS poruke budu poslate klijentima u najpogodnije vreme u toku dana), da budu kratke i atraktivne (ne smeju biti predugačke i ne smeju “gušiti”, već treba da budu jasne, kratke, koncizne i zanimljive) i jedan od fundamentalnih uslova uspešnosti - da sadrže CTA, odnosno poziv na akciju.

Kada je reč o Viber porukama, one predstavljaju još jedan plodonosan kanal sa velikim potencijalom za uspeh marketinške kampanje i dopiranje do ciljne publike, budući da je Viber jedna od najpopularnijih aplikacija u Evropi, i šire. Sa više od milijardu korisnika širom sveta, Viber predstavlja odlično rešenje da realizujete svoju marketinšku kampanju povećate svest o svom brendu, izgradite pozitivan odnos sa klijentima, šaljete relevantne i pravovremene poruke i postignete krajnji cilj - povećanje prihoda, odnosno, poboljšanje prodaje. Budući da je stopa konverzije putem Viber marketinške kampanje visoka, korišćenje potencijala ovog kanala predstavlja veoma dobru praksu u kvalitetnoj marketing strategiji, što rezultira boljim prodajnim ishodima.

Sales Snap alat omogućava da efikasno sprovodite svoju SMS i Viber strategiju

Unutar Sales Snap alata se nalaze funkcije koje vam pomažu da u potpunosti prilagodite poruke koje dopiru do vaših potencijalnih i postojećih klijenata. SMS i Viber poruke su još jedna od brojnih funkcija koje koristite kao podršku email marketingu, tako da ukoliko osoba ne otvori email, u skladu sa automatizovanom strategijom, iz alata joj stiže poruka putem Vibera ili SMS pri čemu korisnik iz te segmentacione grupe biva pokriven na svim koracima svog putovanja. Sve ovo rezultira nekakvom akcijom korisnika u znatnom procentu vodi do njegove konverzije u vašeg kupca.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>