Još jedan dobar marketing: Mekdonalds iskoristio seriju "Emili u Parizu" da povrati slavu svom proizvodu
Ako ste gledali treću sezonu Netfliksove serije "Emily in Paris", ali i da niste, u poslednje dve nedelje dešava se revolucija u francuskim lancima američkog McDonalds-a.
Dokaz da ne zna samo Renault i Casio da napravi dobar marketing o čemu smo pre dva dana pisali, je i potez američkog lanca brze hrane koji na francusko tržište "vraća" McBaguette.
Ukratko da vas uputimo, Emily, odnosno Lili Kolins, koja glumi marketinškog asistenta u poznatoj francuskoj marketinškoj agenciji Grateau, dolazi kod svoje direktorke i govori joj da ima odličnog klijenta koji će njihovo poslovanje vratiti na noge. U pitanju je ulazak McDonalds-a na njihovo tržište sa proizvodom "McBaguettte".
Doduše, McDonalds u Francuskoj postoji od 1979. godine, a ni McBaguette nije novost kako je samo za francusko tržište predstavljen još 2012. godine.
Ipak ideja da se preko serije, koju gleda nekoliko miliona ljudi, vrati stara slava proizvodu je zaista - genijalan!
Još genijalnije je što je jedan brend poput McDonalds-a svoje sočne zemičke odlučio da zameni hrskavim bagetom. Barem za Francuze.
U video snimku ispod možete videti kako izgleda ovaj proizvod.
@larainmonaco #mcbaguette #emilyinparis #emilyinparismcdonald #mcdonalds #emilyinparis3 ♬ Mon Soleil (from "Emily in Paris" Soundtrack) - Ashley Park
Kako piše thedailybeas, McBaguette je praktično dupli hamburger. Dve pljeskavice su postavljene jedna pored druge na baget (koji je nedavno dodat na Uneskovu listu "nematerijalne kulturne baštine"), preliven dižonskim senfom sa švajcarskim sirom i zelenom salatom.
"Jedenje sendviča u francuskom stilu iz lanca brze hrane povezanog sa našom domovinom bila je zabavna kulturna mešavina koju smo pokazali našoj međunarodnoj publici", piše vlogerka poznata kao "Dželen i Maria".
"Amerikanci se uvek iznenade kada saznaju da su Francuzi veliki obožavaoci Mekdonaldsa i da su redovi za vožnju, čak i u manjim gradovima, uvek ogromni. Francuska ima preko 1.500 Mekdonaldsa, a Francuzi su drugo najveće tržište lanca, odmah posle SAD, ako se ne varam. Važno mi je da pokažem "pravu" Francusku, a ne romantizovane verzije o tome kako određeni procenat Francuza živi u Parizu", zaključuje bloger Diane Wargnier.
Video: Čokoladna krofna ide u zaborav: Oko 110 evra vam treba da doživite zlaćanu eksploziju u ustima
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.