≫
"Neopisiva greška": Španija potrošila 258 miliona evra na vozove koji su preveliki za tunele
≫
Više je aktera uključeno u ovaj fijasko, uključujući španskog nacionalnog železničkog operatera Renfe, upravnika železničke infrastrukture Adifa, proizvođača CAF i Državnu agenciju za bezbednost železnica (AESF)
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lala
Neka preprave vozove u kabrioleta i čao,čao malena,kao tobogani!Kako su nemastoviti ti španci....
penzioner
ima li pilota u avionu? ima li projektanata, inspektora?? i evropa kleca!
V8
Jel premeravao neko Voz pre kupovine, kako to,nije problem ispustite mu gume kad treba da uđe u Tunel pa ponovo ih nadujte, ja pričam ovde svaki dan i niko ne sluša ,ili kupite mu manje točkove, još danas delim ovaj savet Spancima, može da ne okrenu uvek za savet, toliko...