Vreme čitanja: oko 2 min.
Adidas nagrabusio: Šta će biti sa kultnim "Yeezy" patikama? Jedna od opcija - uništavanje robe
Vreme čitanja: oko 2 min.
Kompanija se, krajem oktobra, napokon razišla sa slavnim reperom
Ne tako davno, pisali smo o aferi Kanjea Vesta, sada - Jea, i nemačke kompanije Adidas.
Zapravo, gigant sportske opreme je ispao "kolateralna šteta" u celoj situaciji, budući da afera nije vezana za njega, niti saradnju sa muzičarem, već isključivo sa Jeom. Ipak, kako bi sačuvao svoj ugled, Adidas je rešio da okonča ugovor.
Neko vreme, Yeezy patike koje su lansirali Adidas i Amerikanac bile su jedne od najtraženijih. Ali, to se u međuvremenu promenilo, jer je Je navukao na sebe bes brojnih ljudi, zbog svojih spornih postova na internetu.
Taj ishod je Adidas koštao basnoslovno.
Nemački gigant u proizvodnji patika godinama proizvodi Yeezy liniju, tačnije modele sa potpisom Kanjea Vesta, prodajući ih po cenama od 200 do 600 dolara.
Samo od prodaje tih patika, Adidas godišnje beleži 500 miliona dolara prihoda.
Iako se još uvek ne zna šta će kompanija tačno uraditi sa silnim modelima, sada je ipak izvesno da neće proći najbolje u ovoj priči: mogućnosti se kreću od prodaje bez oznake Yeezy do - doslovno - spaljivanja patika.
Adidas se, krajem oktobra, napokon razišao sa slavnim reperom, zbog njegovih antisemitskih objava i medijskih pritisaka, kao samo "jedna u nizu kompanija" koje su to učinile.
Isprva su čelnici ovog brenda mislili da bi mogli da promene brend Yeezy patika, i prodaju ih sa popustom, ali ta strategija možda neće biti održiva. Osim toga, iz Adidasa su nedavno rekli da bi mogli biti u velikim gubicima. Ovog meseca su objavili da bi mogli biti "kratki" za čak 1,3 milijarde dolara prihoda i 530 miliona dolara operativne dobiti.
Prema pisanju Vašington Posta, sportski div za sada na raspolaganju ima nekoliko opcija, ali nijedna od njih nije mnogo privlačna.
Najizvesnije je da ih prodaju bez etikete, ili da ih plasiraju kroz outlet prodavnice, odnosno da drastično smanje cenu. Treća opcija je spaljivanje.
Iako ta praksa nije retkost u modnoj industriji, jer su mnogi brendovi - uključujući Barberi i Luj Viton ranije namerno uništavali proizvode - ipak dolazi sa rizikom, zbog gomile potencijalnih negativnih komentara.
Video: Ovaj pas zarađuje skoro dva puta više od prosečnog Srbina
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
PoganPagan
Pošaljite u Ukrajinu.
Podelite komentar