Vreme čitanja: oko 2 min.
Vesić: Od juna idemo obilaznicom do Bubanj potoka, imaćemo bitnu promenu i na Gazeli
Vreme čitanja: oko 2 min.
Projekat petlje Avala uradio je Institut za puteve
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Goran Vesić, obišao je danas radove na izgradnji obilaznice oko Beograda, na petlji Avala, koji se, kako kaže, "ne zaustavljaju ni vikendom", kako bi deonica od Straževice do Bubanj potoka bila puštena u saobraćaj 1. juna, po planu.
Vesić je rekao da je petlja Avala, jedna od dve, uz petlju Bubanj potok, izgrađena na deonici od Straževice do Bubanj potoka, dugoj 9,6 kilometara.
- Ukupna dužina obilaznice oko Beograda je 47,7 kilometara, i ona se gradi duže od 30 godina, a najviše je urađeno u poslednjih 10 - istakao je.
Projekat petlje Avala uradio je Institut za puteve, a zanimljivo je da je u neuobičajenom obliku - "kruške", umesto "trube", jer procene pokazuju da se saobraćaj u tom slučaju brže odvija, dodao je Vesić.
- Obilaznica oko Beograda biće završena do juna, tada će krenuti vozila i moći ćemo da preusmerimo saobraćaj oko glavnog grada. Obilaznica ima dva tunela, Beli potok i Straževicu, dva mosta dužine 930 metara i četiri nadvožnjaka - precizirao je Vesić i dalje istakao da je potpisan ugovor sa CIP-om za projektovanje nastavka obilaznice od Bubanj potoka do Pančeva, u dužini od 31 kilometar.
Kako kaže, do marta naredne godine imaćemo završen projekat, sa građevinskom dozvolom, odnosno izdatu građevinsku dozvolu.
- Tada ćemo imati sve uslove da počnemo da gradimo i poslednji deo obilaznice, od Bubanj potoka do Pančeva, sa velikim drumsko - železničkim mostom kod Vinče. Početak gradnje zavisi od stanja u budžetu.
To znači da će po završetku tog poslednjeg dela, Beograd dobiti i železničku obilaznicu, pa će sav železnički teretni saobraćaj, kome glavni grad nije odredište, biti izmešten iz centra prestonice.
Prema Vesićevoj proceni, kada obilaznica "proradi", saobraćaj na auto-putu kroz Beograd, na Gazeli, biće rasterećeniji za 10 do 15 odsto.
- Dao sam nalog da se od juna zaustavne trake na Gazeli pretvore u žute trake, pa će javni gradski prevoz i taksi vozila prolaziti brže. Tako će se smanjiti gužve - rekao je Vesić i naveo da će se preusmeravanjem saobraćaja na obilaznicu - značajno smanjiti i zagađenje u Beogradu, a biće i, kako kaže, manje saobraćajnih nesreća.
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
534
Na Gazeli nema zaustavnih traka.
Podelite komentar
BobanKV
Dao sam nalog da se zaustavne pretvore u zute trake?!? Zar to ne rade strucni ljudi kroz studije o izvodljivosti,projekte,procene itd? Ovaj je strucnjak opste prakse!
Podelite komentar
Slobodan
Na gazeli nema zaustavnih traka bar 20 godina, znaci nece biti ni promene
Podelite komentar