Magovi marketinga: Smislili kako da ih reklamiraju poznati, a da im za to ne plate "milione"

 
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Britanski brend žitarica "Surreal" osmislio je sjajnu taktiku kako da ih poznati reklamiraju, a da im za to "ne plate hiljade dolara". Uradili su istraživanje, pronašli "obične" ljude koji imaju svima nama poznata imena i ostalo je manje, više jasno. Sjajan trik zar ne?

-Ne možemo sebi da priuštimo poznate ličnosti, pa smo upravo pronašli normalne ljude sa poznatim imenima i platili im da kažu lepe stvari o našim žitaricama. Sada možemo da koristimo njihova imena gde god želimo i niko nas ne može zaustaviti. P.S. Nismo to proverili kod advokata, ali smo sigurni da je u redu - napisao je brend na svom LinkedIn nalogu.

Tako na primer njihove žitarice jede i Serena Vilijams, samo što je za potrebe ove reklame plaćena studentkinja, a ne i čuvena teniserka.

Da brendu ne manjka humora, govori i opis ispod prve rečenice: "Ona je studentkinja u Londonu i platili smo je da jede naše žitarice, ali poenta ostaje".

Tu si i "košarkaš" Majk Džordan i "glumac" Dvejn Džonson. Odnosno, normalan dečko koji deli ime i prezime sa najboljim košarkašem svih vremena i muškarac koji je trke u "Fast and Furious" zamenio vožnjom autobusa u Londonu.

Naravno, ovakva reklama ne bi mogla da prođe ni bez "slavnog fudbalera" Ronalda, samo što ovaj verovatno nije "onaj na koga vi mislite".

Da li treba da kažemo da su ljudi samo pozitivno komentarisali ovakav vid reklame?

Video: Da li bi ste kupili vodu od prvog svetskog semafor-kelnera?

(Telegraf Biznis)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>