• 11

Vreme čitanja: oko 1 min.

Stigao mu račun za struju u Batajnici 190 odsto veći: "Ne samo da nemam popust, nego sam sve i platio"

Vreme čitanja: oko 1 min.

Potrošnja na njegovom računu, u odnosu na isti mesec prethodne godine je 190 odsto veća

  • 11
Energetika struja dalekovod EPS cena struje Foto: Shutterstock, Telegraf

U februaru je ‪1.139.558‬ domaćinstava, ili 36,18 odsto njih, smanjilo potrošnju električne energije, što je preko pet odsto u odnosu na isti mesec prethodne godine, i na taj način stekla su pravo na popust za racionalnu potrošnju električne energije.

Popust na februarski račun od 15 odsto ostvarilo je 18 odsto domaćinstava, popust od 20 odsto je ostvarilo šest odsto domaćinstava, a najveći popust od 30 odsto iskoristilo je 12 odsto domaćinstava, piše u saopštenju resornog ministarstva.

Kako se navodi, odobreni popust za racionalnu potrošnju električne energije iznosi 637,48 miliona dinara.

I čitaoci Telegraf Biznisa pokazali su da su revnosni, pa su nam dostavljali svoje račune. Međutim, M. M. (35) koji živi u Batajnici, požalio nam se da je imao potpuno suprotan učinak na ovu statistiku.

Naime, njemu je račun uvećan višestruko.

Potrošnja na njegovom računu, u odnosu na isti mesec prethodne godine je 190 odsto veća. Dok je u odnosu na prosek potrošnje drugih domainstava +48 odsto.

Pretpostavka je da je prilikom učitavanja jedna cifra (zapravo treća) pogrešno upisana, odnosno da je umesto 3 koliko je pisalo na brojilu, "na papir" preneto pet.

On ne samo da nije iskoristio popust, već je i platio ovu, očiglednu grešku.

Ovo podseća na slučaj jedne Beograđanke, koja tokom protekle godine nije boravila u svom stanu, pa joj je sada kada su se uselili, učitana mnogo veća potrošnja.

Video: 9 efikasnih načina za uštedu energije na poslu

(Telegraf Biznis)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Vodolijax

    30. mart 2023 | 13:54

    Mnogi su tako prošli......mislim da je čitačima rečeno da upišu više da ne bi potrošači imali popust na uštedu.....

  • Predrag

    30. mart 2023 | 14:08

    Imao sam identicnu situaciju, covek je permutovao brojeve u redosledu pa je potrosnja bila skoro 150% .. samo sto nisam prepustio nista slucaju, vec uslikao brojilo i otisao u ED i pokazao racun i sliku brojila.. Reklamacija prihvacena. Opcija je bila da uplatim taj iznos i budem u pretplati narednih mesec-dva ili da uplatim po obracunu.. Grese namerno/slucajno ali je sve do nas i kako mi reagujemo.. Sve je resivo!

  • Xx

    30. mart 2023 | 14:01

    Ovi iz Elektrodistribucija namerno prave greške. Komšinici je došao račun na 78000 din, a stan je bio prazan 2 meseca. Objašnjenje je bilo, u koje samo da lud poveruje, da su dugi period slali manje račune, jer navodno ovi što očitavaju ni ne vide brojilo, već radno vreme provedu u kafani i onda pišu ofrlje. Nisam verovala svojim ušima kad mi je pričala. Morala je da plati račun, je kao nije stavila prigovor u roku, a to je 7 dana. Žena se ožučila.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>