Stigao mu račun za struju u Batajnici 190 odsto veći: "Ne samo da nemam popust, nego sam sve i platio"

Potrošnja na njegovom računu, u odnosu na isti mesec prethodne godine je 190 odsto veća

Komentari

  • Veteran

    30. mart 2023 | 17:47

    Koga Eps časti njemu koža puca i to od leđa...

  • Zoran

    30. mart 2023 | 17:31

    Mnogima se desilo ove zime da namerno pogreše da bi platili u višoj tarifi čak i u crvenoj sa obražloženjem da će imati manji račun sledećeg meseca. Greške čitača su isključene zato što sada slikaju brojila telefonom ne pišu na licu mesta pa pogreše u brzino. Sve je isplanira pljačka po malo ali od mnogih i onda bude puno.

  • Ivan

    30. mart 2023 | 16:54

    Čista prevara svima su računi uvećani.

  • slavoljub ćirić

    30. mart 2023 | 16:44

    ma kakva ušteda😖 namerno ne očitavaju stanje brojila dva pa i tri meseca zaredom kako bi se prikazao nerealan utrošak električne energije. Na moju intervenciju i pitanje šta je razlog tome , odgovor je bio da se za čitanje potrošnje angažuje radna snaga iz raznih zaduga i da nisu dovoljno iskusni i ne znaju gde su brojila😖😖 Neviđena bahatost i sramota

  • Jovan

    30. mart 2023 | 15:01

    Treba da se popravi Meklaren, to košta!!

  • realno

    30. mart 2023 | 14:11

    To je Balkan.......

  • Predrag

    30. mart 2023 | 14:08

    Imao sam identicnu situaciju, covek je permutovao brojeve u redosledu pa je potrosnja bila skoro 150% .. samo sto nisam prepustio nista slucaju, vec uslikao brojilo i otisao u ED i pokazao racun i sliku brojila.. Reklamacija prihvacena. Opcija je bila da uplatim taj iznos i budem u pretplati narednih mesec-dva ili da uplatim po obracunu.. Grese namerno/slucajno ali je sve do nas i kako mi reagujemo.. Sve je resivo!

  • Xx

    30. mart 2023 | 14:01

    Ovi iz Elektrodistribucija namerno prave greške. Komšinici je došao račun na 78000 din, a stan je bio prazan 2 meseca. Objašnjenje je bilo, u koje samo da lud poveruje, da su dugi period slali manje račune, jer navodno ovi što očitavaju ni ne vide brojilo, već radno vreme provedu u kafani i onda pišu ofrlje. Nisam verovala svojim ušima kad mi je pričala. Morala je da plati račun, je kao nije stavila prigovor u roku, a to je 7 dana. Žena se ožučila.

  • Vodolijax

    30. mart 2023 | 13:54

    Mnogi su tako prošli......mislim da je čitačima rečeno da upišu više da ne bi potrošači imali popust na uštedu.....