Mnogima se desilo ove zime da namerno pogreše da bi platili u višoj tarifi čak i u crvenoj sa obražloženjem da će imati manji račun sledećeg meseca. Greške čitača su isključene zato što sada slikaju brojila telefonom ne pišu na licu mesta pa pogreše u brzino. Sve je isplanira pljačka po malo ali od mnogih i onda bude puno.
ma kakva ušteda😖 namerno ne očitavaju stanje brojila dva pa i tri meseca zaredom kako bi se prikazao nerealan utrošak električne energije.
Na moju intervenciju i pitanje šta je razlog tome , odgovor je bio da se za čitanje potrošnje angažuje radna snaga iz raznih zaduga i da nisu dovoljno iskusni i ne znaju gde su brojila😖😖
Neviđena bahatost i sramota
Imao sam identicnu situaciju, covek je permutovao brojeve u redosledu pa je potrosnja bila skoro 150% .. samo sto nisam prepustio nista slucaju, vec uslikao brojilo i otisao u ED i pokazao racun i sliku brojila.. Reklamacija prihvacena. Opcija je bila da uplatim taj iznos i budem u pretplati narednih mesec-dva ili da uplatim po obracunu.. Grese namerno/slucajno ali je sve do nas i kako mi reagujemo.. Sve je resivo!
Ovi iz Elektrodistribucija namerno prave greške. Komšinici je došao račun na 78000 din, a stan je bio prazan 2 meseca. Objašnjenje je bilo, u koje samo da lud poveruje, da su dugi period slali manje račune, jer navodno ovi što očitavaju ni ne vide brojilo, već radno vreme provedu u kafani i onda pišu ofrlje. Nisam verovala svojim ušima kad mi je pričala. Morala je da plati račun, je kao nije stavila prigovor u roku, a to je 7 dana. Žena se ožučila.
Veteran
Koga Eps časti njemu koža puca i to od leđa...
Podelite komentar
Zoran
Mnogima se desilo ove zime da namerno pogreše da bi platili u višoj tarifi čak i u crvenoj sa obražloženjem da će imati manji račun sledećeg meseca. Greške čitača su isključene zato što sada slikaju brojila telefonom ne pišu na licu mesta pa pogreše u brzino. Sve je isplanira pljačka po malo ali od mnogih i onda bude puno.
Podelite komentar
Ivan
Čista prevara svima su računi uvećani.
Podelite komentar
slavoljub ćirić
ma kakva ušteda😖 namerno ne očitavaju stanje brojila dva pa i tri meseca zaredom kako bi se prikazao nerealan utrošak električne energije. Na moju intervenciju i pitanje šta je razlog tome , odgovor je bio da se za čitanje potrošnje angažuje radna snaga iz raznih zaduga i da nisu dovoljno iskusni i ne znaju gde su brojila😖😖 Neviđena bahatost i sramota
Podelite komentar
Jovan
Treba da se popravi Meklaren, to košta!!
Podelite komentar
realno
To je Balkan.......
Podelite komentar
Paja
@realno
Grcic
Podelite komentar
Predrag
Imao sam identicnu situaciju, covek je permutovao brojeve u redosledu pa je potrosnja bila skoro 150% .. samo sto nisam prepustio nista slucaju, vec uslikao brojilo i otisao u ED i pokazao racun i sliku brojila.. Reklamacija prihvacena. Opcija je bila da uplatim taj iznos i budem u pretplati narednih mesec-dva ili da uplatim po obracunu.. Grese namerno/slucajno ali je sve do nas i kako mi reagujemo.. Sve je resivo!
Podelite komentar
Xx
Ovi iz Elektrodistribucija namerno prave greške. Komšinici je došao račun na 78000 din, a stan je bio prazan 2 meseca. Objašnjenje je bilo, u koje samo da lud poveruje, da su dugi period slali manje račune, jer navodno ovi što očitavaju ni ne vide brojilo, već radno vreme provedu u kafani i onda pišu ofrlje. Nisam verovala svojim ušima kad mi je pričala. Morala je da plati račun, je kao nije stavila prigovor u roku, a to je 7 dana. Žena se ožučila.
Podelite komentar
Vodolijax
Mnogi su tako prošli......mislim da je čitačima rečeno da upišu više da ne bi potrošači imali popust na uštedu.....
Podelite komentar
Hhahahah
@Vodolijax
Ma da ,teorije zavere
Podelite komentar