Velika Britanija zabranila reklamu Etihada: "Varaju potrošače o održivosti"

 
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Britanska agencija za oglašavanje zabranila je Etihadovu reklamu o "održivijoj avijaciji" jer ju je okarakterisala obmanjujućom po potrošače javlja Guardian.

Znajući kakav uticaj letenje ima na životnu sredinu, reklama je promovisala "glasniju, smeliju i održiviju avijaciju", uključjući guranje ideje da je izbor Etihada bio "svestan izbor za planetu" i promociju inicijative kao što je smanjenje upotrebe jednokratne plastike.

U reklami je Etihad naveo i da je bio "Ekološka avio-kompanija 2022".

Britanska uprava za standarde oglašavanja rekla je da prema pravilima britanskog tržišta, apsolutne ekološke tvrdnje kao što je "održiva avijacija" moraju biti potkrepljene dokazima na visokom nivou.

- Shvatili smo da trenutno ne postoje inicijative ili komercijalno održive tehnologije koje rade u avio-industriji i koje bi na adekvatan način potkrepile apsolutnu zelenu tvrdnju kao što je "održiva avijacija", kako smo smatrali da će je potrošači tumačiti u ovom kontekstu - presudila je uprava.

Inače, Etihad se nije našao prvi na udaru i ovo je samo deo ostvarivanja obećanja koje je uprava donela u septembru 2021. godine, a usmereno je na regulisanje obmanjujućih ekoloških tvrdnji kompanija.

Tako je prošlog meseca zabranila kampanju nemačke Lufthanse, koja je tvrdila da njihove zelene inicijative štite planetu, dok su se prošle godine "na klupi" našle reklame Pepsijevog brenda čaja - Lipton, a ranije i Shell, Rayanair...

(Telegraf Biznis)

Video: Mesec, nebo, zvezdice i luksuzni ugođaj, a od cene će vam se zavrteti u glavi

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>