• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Povraćaj robe od sada moguć bez napuštanja automobila: Novine u velikom trgovinskom lancu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kompanija se nada da će pogodnosti kao što je povrat na ulici povećati lojalnost kupaca i samim tim i prodaju

  • 0
prodavnica, radnici Foto: Shutterstock

Poznati trgovinski lanac Target uveo je novu pogodnost kako bi naterao kupce da dođu do njegove prodavnice, kupci mogu da vrate robu bez napuštanja automobila. 

Usluga vraćanja sa ivičnjaka, koja je počela da se primenjuje prošle nedelje u četvrtini od 2.000 Targetovih prodavnica, biće dostupna širom lanca do kraja leta.

Target je uveo uslugu preuzimanja na ulici, Drive Up, kako bi privukao i zadržao kupce, dok se kompanija priprema za potencijalno usporavanje prodaje, ali i u pokušaju da zadrži visinu dobiti izazvanu pandemijom, piše CNBC.

Ukupan godišnji prihod Targeta porastao je za oko 31 milijardu dolara, odnosno za skoro 40 odsto, od fiskalne 2019. do 2022. godine. Sada, kako kupci postaju svesniji budžeta i kupuju manje, Target je rekao da očekuje da će se prodaja kretati od niskog jednocifrenog pada do niskog jednocifrenog povećanja.

Na dan investitora u februaru, predviđali su celogodišnju zaradu po akciji između 7,75 i 8,75 dolara, ispod očekivanja Volstrita od 9,23 dolara po akciji.

Kompanija se nada da će pogodnosti kao što su povrati na ulici povećati lojalnost kupaca i samim tim i prodaju.

- Svaki put kada otklonimo nervozu iz iskustva naših gostiju, to ide u korist gostima i koristi Target-u jer produbljuje naš odnos sa njima - rekao je direktor prodavnica Mark Šindele.

- To smo pokazali sa Drive Up-om u celini. Gosti probaju tu uslugu, zavole je i onda češće kupuju u našim prodavnicama.

Uzimanje robe na ivičnjaku prodavnice na ulici postao je veći pokretač prodaje za preduzeća e-trgovine maloprodaje, posebno pošto su kupci pokušavali da izbegnu gužve tokom pandemije korona virusa.

Za neke kupce, navika se zadržala, jer su rasporedi na poslu i kod kuće puniji, putovanja na posao se vraćaju - a trgovci, uključujući Target i konkurentski Valmart, sada imaju za cilj da to iskoriste.

(Telegraf Biznis)

Video: Deset namirnica koje bi trebalo da prestanete da kupujete ako želite da uštedite novac

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>