• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Kako je kriket postao glavni krivac za Diznijev pad? Striming servis izgubio 4 miliona korisnika

Vreme čitanja: oko 2 min.

Većina gubitaka pretplatnika dolazi od Diznijevog Hotstar-a iz Azije, a izgubio je i oko 300.000 kupaca u SAD i Kanadi

  • 0
Diznilend On-The-Money-NerdWallet-Disney100-Celebration-Disneyland Foto: Tanjug/AP

Dizni kaže da je njegov vodeći servis za striming izgubio četiri miliona pretplatnika u prva tri meseca ove godine, zbog šireg smanjenja troškova.

Istovremeno, Dizni+ platforma je smanjila svoje gubitke za 400 miliona dolara, piše BBC.

Dom Mikija Mausa, franšize Ratovi zvezda i Marvelovih filmova je pod pritiskom da svoj posao striminga učini profitabilnim, dok se tradicionalno filmsko i televizijsko tržište smanjuje.

Većina gubitaka pretplatnika dolazi od Diznijevog Hotstar-a iz Azije, koji je prošle godine izgubio prava na striming utakmica indijskog kriketa. Dizni+ je takođe izgubio oko 300.000 kupaca u SAD i Kanadi nakon povećanja cena pretplate.

Izvršni direktor Diznija Bob Ajger rekao je da poboljšani finansijski učinak odražava "strateške promene koje smo pravili u celoj kompaniji kako bismo preusmerili Dizni na put održivog rasta i uspeha“. On je ranije rekao da je Dizni+ došao do "prekretnice" i da će postati profitabilan do sledeće godine.

Ranije ove godine, ovaj gigant je prijavio prvi pad broja pretplatnika i najavio planove za otpuštanje 7.000 radnih mesta.

Najnovija najava otpuštanja dolazi nakon što su hiljade holivudskih TV i filmskih scenarista prošle nedelje održali prvi štrajk u poslednjih 15 godina. Oni traže bolje plate i uslove rada jer je prelazak na striming preokrenuo tradicionalnu televizijsku i filmsku industriju.

Poslednji štrajk pisaca bio je 2007. godine. Trajao je 100 dana i koštao je industriju procenjenih 2 milijarde dolara.

Diznijeva finansijska direktorka Kristin Makarti odbila je da iznese procene o tome koliko bi najnoviji štrajk mogao da košta kompaniju. Dizni je uložio milijarde dolara u svoje striming platforme poslednjih godina, transformišući ga iz kompanije koja je ukorenjena u tradicionalnoj televiziji, filmovima i tematskim parkovima u jednog od glavnih igrača u industriji striminga.

Sada ima ukupno više od 231 milion pretplatnika na svoje tri striming platforme, koje takođe uključuju ESPN+ fokusiran na sport i sajt za zabavu Hulu. Dizni+ ima blizu 158 miliona pretplatnika širom sveta, iako je to i dalje iza rivalskih Netfliksovih 232,5 miliona pretplatnika.

(Telegraf Biznis)

Video: Netflix serije koje bi trebalo da gledate prema horoskopskom znaku

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>