Vreme čitanja: oko 2 min.
Kako je kriket postao glavni krivac za Diznijev pad? Striming servis izgubio 4 miliona korisnika
Vreme čitanja: oko 2 min.
Većina gubitaka pretplatnika dolazi od Diznijevog Hotstar-a iz Azije, a izgubio je i oko 300.000 kupaca u SAD i Kanadi
Dizni kaže da je njegov vodeći servis za striming izgubio četiri miliona pretplatnika u prva tri meseca ove godine, zbog šireg smanjenja troškova.
Istovremeno, Dizni+ platforma je smanjila svoje gubitke za 400 miliona dolara, piše BBC.
Dom Mikija Mausa, franšize Ratovi zvezda i Marvelovih filmova je pod pritiskom da svoj posao striminga učini profitabilnim, dok se tradicionalno filmsko i televizijsko tržište smanjuje.
Većina gubitaka pretplatnika dolazi od Diznijevog Hotstar-a iz Azije, koji je prošle godine izgubio prava na striming utakmica indijskog kriketa. Dizni+ je takođe izgubio oko 300.000 kupaca u SAD i Kanadi nakon povećanja cena pretplate.
Izvršni direktor Diznija Bob Ajger rekao je da poboljšani finansijski učinak odražava "strateške promene koje smo pravili u celoj kompaniji kako bismo preusmerili Dizni na put održivog rasta i uspeha“. On je ranije rekao da je Dizni+ došao do "prekretnice" i da će postati profitabilan do sledeće godine.
Ranije ove godine, ovaj gigant je prijavio prvi pad broja pretplatnika i najavio planove za otpuštanje 7.000 radnih mesta.
Najnovija najava otpuštanja dolazi nakon što su hiljade holivudskih TV i filmskih scenarista prošle nedelje održali prvi štrajk u poslednjih 15 godina. Oni traže bolje plate i uslove rada jer je prelazak na striming preokrenuo tradicionalnu televizijsku i filmsku industriju.
Poslednji štrajk pisaca bio je 2007. godine. Trajao je 100 dana i koštao je industriju procenjenih 2 milijarde dolara.
Diznijeva finansijska direktorka Kristin Makarti odbila je da iznese procene o tome koliko bi najnoviji štrajk mogao da košta kompaniju. Dizni je uložio milijarde dolara u svoje striming platforme poslednjih godina, transformišući ga iz kompanije koja je ukorenjena u tradicionalnoj televiziji, filmovima i tematskim parkovima u jednog od glavnih igrača u industriji striminga.
Sada ima ukupno više od 231 milion pretplatnika na svoje tri striming platforme, koje takođe uključuju ESPN+ fokusiran na sport i sajt za zabavu Hulu. Dizni+ ima blizu 158 miliona pretplatnika širom sveta, iako je to i dalje iza rivalskih Netfliksovih 232,5 miliona pretplatnika.
(Telegraf Biznis)
Video: Netflix serije koje bi trebalo da gledate prema horoskopskom znaku
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.