≫ 

Posetili smo sajam poslovne avijacije u Ženevi: Luksuz na nebu, u fokusu zelena efikasnost

 ≫ 

EBACE se vratio na scenu globalne poslovne avijacije prošle godine, posle dvogodišnje pauze zbog pandemije koronavirusa

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vlajko

    24. maj 2023 | 14:04

    Kada će da izmisle avion na baterije kao što su izmislili automobile? To je ekologija. Naravno nikada i niko ne postavlja pitanje avio industrije kao najvećeg zagađivača planete jer moćnici ili tu imaju kapital ili dobijaju apanažu od proizvođača i kompanija.

  • duci

    24. maj 2023 | 12:35

    Cirkus i onda ovi sto imaju privatne avijone sole nama obicnim ljudima pamet da predjemo na struju