≫
Posetili smo sajam poslovne avijacije u Ženevi: Luksuz na nebu, u fokusu zelena efikasnost
≫
EBACE se vratio na scenu globalne poslovne avijacije prošle godine, posle dvogodišnje pauze zbog pandemije koronavirusa
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vlajko
Kada će da izmisle avion na baterije kao što su izmislili automobile? To je ekologija. Naravno nikada i niko ne postavlja pitanje avio industrije kao najvećeg zagađivača planete jer moćnici ili tu imaju kapital ili dobijaju apanažu od proizvođača i kompanija.
duci
Cirkus i onda ovi sto imaju privatne avijone sole nama obicnim ljudima pamet da predjemo na struju