• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Restorani brze hrane će pratiti naše kretanje kako bi nam servirali svež i topao obrok

Vreme čitanja: oko 1 min.

Prvi podaci su pokazali da funkcija praćenja lokacije skraćuje vreme čekanja i povećava zadovoljstvo kupaca

  • 0
Mekdonalds, sendvič, hrana

Foto: Shutterstock

Mekdonalds i Chick-fil-A će služiti toplije i brže obroke za korisnike mobilnih aplikacija zahvaljujući novim funkcijama aplikacije koje su uveli.

Restorani imaju za cilj da poboljšaju svoje iskustvo narudžbine na mobilnim uređajima zahvaljujući novoj tehnologiji koja će pratiti lokacije kupaca i obaveštavati osoblje kada su blizu.

Chick-fil-A je ranije ovog meseca rekao da će poboljšanja lokacijskih usluga aplikacije Chick-fil-A reći njihovoj kuhinji kada su klijenti blizu restorana kako bi mogli da počnu da pripremaju svoju porudžbinu.

Geofencing funkcioniše uz pomoć GPS tehnologije za postavljanje digitalnog perimetra oko lokacije. Kada uređaj, kao što je mobilni telefon, uđe u taj perimetar, on će pokrenuti sistem koji obaveštava restorane o lokaciji tog uređaja.

- Korišćenje postojećih podataka o lokaciji, omogućava našoj ekipi da počne da sklapa porudžbinu korisnika pre njihovog dolaska u restoran, kako bi isporučili toplu, svežu hranu kada kupci stignu da je preuzmu - objasnio je finansijski direktor Mekdonaldsa Ian Borden.

Borden je rekao da su prvi podaci pokazali da funkcija praćenja lokacije skraćuje vreme čekanja i povećava zadovoljstvo kupaca.

Chick-fil-A je rekao da su ove nove karakteristike testirane na 100 restorana širom zemlje i utvrđeno je da poboljšavaju rad restorana. Prosečan korisnik mobilne aplikacije smanjio je vreme čekanja između jednog i dva minuta, a procenjeno vreme čekanja prikazano u aplikaciji bilo je tačno u više od 90 odsto slučajeva.

- Usklađivanjem vremena dolaska kupca sa njihovom porudžbinom, možemo osigurati da dobiju obrok koji je i svež i brzo serviran - rekao je Morgan Anderer, viši vođa projekta u timu za digitalno iskustvo korisnika u Chick-fil-A.

Poboljšano iskustvo mobilne aplikacije moglo bi biti korisno i za restorane brze hrane i za njihove klijente.

Kako sve više ljudi naručuje aplikacije unapred, restorani mogu brže pripremiti hranu, skratiti redove pri preuzimanju hrane i, hipotetički, smanjiti broj plaćenog osoblja potrebnog za vođenje restorana.

(Telegraf Biznis)

Video: 5 najskupljih namirnica koje prosečni domaćini teško mogu da priušte

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>