• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Subway sklapa jedan od najvećih ugovora u industriji hrane: Lane je oborio i rekord po prodaji

Vreme čitanja: oko 2 min.

Biće imenovan i novi izvršni direktor koji će nadgledati poslovanje u Kini

  • 0
Subway sendvici Foto: Shutterstock

Popularni lanac brze hrane, odnosno čuvenih sendviča - Subway, planira da otvori hiljade novih objekata u Kini, povećavajući tako svoj "otisak" u toj azijskoj zemlji za više od sedam puta.

Najveći svetski lanac sendviča najavio je u utorak, 6. juna, da će otvoriti skoro 4.000 novih prodavnica širom kontinentalne Kine u narednih 20 godina.

Taj posao je "najveći ugovor o glavnoj franšizi u istoriji kompanije i jedan od najvećih u čitavoj industriji [restorana brze hrane]", navodi se u saopštenju Subway-a.

Širenje velikih razmera biće omogućeno ugovorom koji je Subway potpisao sa kineskom kompanijom Shanghai Fu-Rui-Shi Corporate Development (FRS). Biće imenovan i novi izvršni direktor koji će nadgledati poslovanje u Kini.

FRS je, inače, finansiran od strane konzorcijuma privatnih investitora, a takođe će preuzeti ekskluzivna prava za kontrolu nad svim lokacijama brenda u kontinentalnoj Kini, navodi Subway.

CEO američke kompanije, osnovane 1965, kaže da je ovaj sporazum "značajna prekretnica u međunarodnoj strategiji rasta Subway-a", jer kako kaže - nastavljaju da se fokusiraju na strateško širenje svog otiska i održavanje pozicije "jednog od najvećih svetskih brendova restorana".

- Kina je ključno tržište sa značajnom mogućnošću dugoročnog rasta i radujemo se što ćemo iskustvo Subway-a približiti još većem broju gostiju u tom regionu - kaže Džon Čidsej, a piše CNN.

Aktuelni sporazum je deo "širih napora" ove multinacionalke da uspostavi nova partnerstva - kako kod kuće, u Sjedinjenim Državama, tako i u inostranstvu, a posebno u azijsko-pacifičkom regionu. Subway je izneo planove da "udvostruči svoju trenutnu mrežu restorana u Aziji, sa otprilike 3.500 na više od 6.000 lokala u narednih pet godina", dodaje se.

Kompanija trenutno ima skoro 37.000 restorana na više od 100 tržišta širom sveta. I dok je Subway i dalje najpoznatiji po svojim sendvičima, takođe služi i druge obroke - poput salata - a prošle godine je uspeo da postigne rekord u prodaji nakon najvećih promena u jelovniku, ikada.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>