Najprodavanije pivo u SAD više nije američko: Kontroverzna reklama koštala Bad lajt trona
Najprodavanije pivo u SAD više nije američko, a Bad lajt je izgubio ovaj primat nakon 20 godina.
Novi "kralj" pivskog tržišta je meksičko pivo Modelo, koje je u četiri nedelje do 3. juna prodalo najviše napitka od hmelja, zauzevši 8,4 odsto tržišta u maloprodaji, dok je Bad lajt pao da drugo mesto sa udelom od 7,3 odsto, prenosi CNN.
Ako ove rezultate sagledamo iz perspektive zarada, stvari su još gore za Bad lajt, pošto je prihod od prodaje ovog piva u pomenutom periodu mesečno pao za 24,4 odsto, dok je prihod od piva Modelo porastao za 12,2 odsto.
Kompaniju Anhojzer-buš, koja proizvodi Bad lajt, je skupo koštala odluka da popularno američko pivo reklamira uz pomoć transrodne influenserke Dilan Malvani.
Neki ugledni konzervativni lideri i desničarski mediji su napali Anhojzer-buš zbog ove reklame, a prodaja Bad lajta je u poslednjih nekoliko nedelja padala za oko 25 odsto na sedmičnom nivou.
(Telegraf Biznis)
Video: Kralj kokaina dobio pivo sa svojim likom i imenom, koštaće 400 dinara
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Zoki
U Americi svi imaju sansu. Neki je iskoriste.
Podelite komentar