• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Sve glasniji stav LGBT zajednice: Ovaj put optužuju korporativnu Ameriku - i Starbaks

Vreme čitanja: oko 2 min.

Inače, ovo je samo jedan u nizu štrajkova koje organizuje "Starbucks Workers United", a povodi su prethodno varirali

  • 0
starbaks Foto: Shutterstock

U Sijetlu (SAD) su u petak počeli štrajkovi u više od 150 Starbaks lokala, nakon što su se najpoznatija svetska kafeterija i sindikat koji predstavlja bariste javno sukobili, zbog tvrdnji da kompanija u svojim prostorijama ne dozvoljava "LGBT dekoraciju", tokom meseca Prajda u Americi.

Sindikat "Starbucks Workers United" je saopštio da se više od 150 kafeterija, koje predstavljaju skoro 3.500 radnika, obavezalo da će se pridružiti štrajkovima zakaznim za narednu nedelju.

Više od dvadesetak dodatnih lokala takođe glasa o odobrenjima za štrajk, a broj bi mogao da poraste na skoro 200 lokacija do kraja nedelje, saopštio je sindikat, a piše CNBC.

Prošle nedelje, sindikat Starbaksa je naveo da desetine američkih kafeterija ne dozvoljava zaposlenima da "ukrašavaju" prostor LGBT simbolima, optužujući tako korporativnu Ameriku za "bacanje senke" na inkluziju LGBT zajednica.

Iz Starbaksa ostaju pri stavu da će nastaviti da podržavaju sve zajednice, te da nije došlo do promene nijedne politike u njihovom poslovanju, ali da neće stati iza "širenja dezinformacija ili ostvarivanja sebičnih ciljeva".

Inače, ovo je samo jedan u nizu štrajkova koje organizuje "Starbucks Workers United", a povodi su prethodno varirali - od traženja boljih uslova rada i većih plata, do dodatnih beneficija i "praštanja" kašnjenja zaposlenih na posao.

"Workers United" je naveo slučajeve u najmanje 22 države kada radnici nisu bili u mogućnosti da "ukrašavaju lokale", ukazujući na naloge na društvenim mrežama gde su radnici dokumentovali svoje tvrdnje. Sindikat je saopštio i da je podneo tužbu protiv Starbaksa zbog, kako navode, "nepoštene radne prakse".

I tu nije kraj.

LGBT zajednica nastavlja da napada i druge kompanije u SAD, zbog njihovog odnosa prema ovoj grupi građana, a to je rezultiralo višemesečnim PR fijaskom za gigante kao što su Target i Dizni.

S druge strane, dok traže balans da odgovore na potrebe svih kupaca, u nekim slučajevima korporacije su izazvale gnev i konzervativnih kupaca, poput obaranja stalaka i stvari u prodavnicama Target.

(Telegraf Biznis)

Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>