Vreme čitanja: oko 1 min.
Barbi groznica trese svet: Od laka za nokte, do rolera - cunami roze proizvoda preplavio prodavnice
Vreme čitanja: oko 1 min.
Deo razloga zašto su fanovi tako prihvatili sve marketinške poteze filma je taj što je Barbi komad robe koji je pretvoren u film, a ne film koji je pretvoren u robu
Marketinški tim koji stoji iza novog filma o popularnoj lutki Barbi pokrenuo je cunami brendiranih partnerstava, pa se na tržištu mogu pronaći lakovi za nokte i roleri, odeća za pse i sladoledi na temu Barbi.
Zaista, marketinški trikovi stručnjaka iz filma privukli su pažnju društvenih medija koliko i sam film, delimično zahvaljujući vratolomijama poput besplatnog boravka u originalnoj kući iz samog filma.
- Popularnost iza promotivne kampanje doprinosi "monumelntalnoj prirodi koju brend ima - kaže Metju Kvint, stručnjak za brend Kolumbija Biznis škole.
Od svog stvaranja 1959. godine, Barbi brend je imao bezbroj partnerstava i ugovora o licenciranju sa brendovima u srodnim industrijama.
- Kada ste ikona, svi vas instinktivno znaju. Kada na to dodate marketinški podsticaj koji dobijate sa holivudskim filmom, dobijate eksploziju pažnje, sadržaja i partnerstva - kaže Kvint za Make It.
Deo razloga zašto su fanovi tako prihvatili sve marketinške poteze filma je taj što je Barbi komad robe koji je pretvoren u film, a ne film koji je pretvoren u robu.
Lanac bioskopa lansiraće svoju prvu kolekciju proizvoda u vezi sa filmom. Gledaoci će moći da kupe ograničeno izdanje kutije za ručak i termosice, kao i naočare za sunce, komplete emajliranih šnalica i Barbi nalepnice. Na drugim mestima mogu da se kupe Barbi roleri, odeća za pse, pa čak i sladoled.
(Telegraf Biznis)
Video: Nedeljkovići prave prirodne sokove: Pasji trn je najveći hit
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.