Tvrde da većina automobila ne bi mogla da prođe novi tehnički pregled: Proverili smo zašto je toliki "bauk"
Da li je naš pravilnik oštriji i od onog u Evropskoj uniji?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
miki
A šta oni nama za te pare daju
Skids
Odakle da kupim nov auto ja i ovaj što vozim 2003 god smatram da je za mene nov redovno održavan servisiran koliko sam u mogućnosti voleo bi i j da vozim novo ali onda nebi jeo jedno deset godina ništa živeo bi od vazduha
Ccc
Sta znaci uopste ta registracija,tolike pare dajemo za sta???Tehnicki samo treba da se uradi i to je to!