Lepinja i 20 kriški sira, a mesa nigde: Da li je nova ponuda Burger Kinga preterana?
Burger King izaziva uzbuđenje na Tajlandu svojom novom ponudom: hamburger bez mesa i sa zapanjujućom količinom sira.
Ove nedelje, tajlandski operater lanca brze hrane predstavio je ono što naziva "pravi čizburger", lepinju punjenu sa čak 20 kriški američkog sira.
Ovaj burger našao se na tajlandskim jelovnicima u nedelju, po sniženoj ceni od 109 tajlandskih bata (3,1 dolara), u poređenju sa uobičajenom cenom od 380 bahta (10,9 dolara). Brzo je postao viralan na društvenim mrežama na Tajlandu, a mnogi korisnici na TikTok-u su objavili video snimke na kojima probaju novi sendvič.
- Ovo nije šala. Ovo je stvarno - rekao je Burger King u nedeljnoj objavi na društvenim mrežama.
U jednoj ekspozituri Burger Kinga u Bangkoku čulo se da je menadžer smene rekao da prodavnica mora da prestane da prima narudžbine za isporuku kako bi imali dovoljno zaliha za one koji dolaze u restoran.
Im Jipeč, 25-godišnja IT inženjerka, rekla je da voli sir, ali "ovo je bilo malo previše".
- Mogla sam da završim samo pola. Ovo je suluda količina sira dodata u jedan hamburger. Hrana je dobra kada su stvari u pravoj kombinaciji - rekla je ona.
Drugi kupac je ponovio taj stav, nazvavši čizburger "previše intenzivnim".
- Mislim da ga neću jesti ponovo. Volim nekoliko kriški sira u svom hamburgeru, ali ne toliko - rekao je.
Ovo je samo jedan od poteza restorana brze hrane kojima privlače pažnju društvenih mreža. Restorani takođe kontinuirano prilagođavaju svoju ponudu lokalnim ukusima u različitim zemljama. Na Tajlandu je sir posebno popularan među mladim kupcima, a uobičajeno je da se mlečni proizvod posipa po svim vrstama jela.
(Telegraf Biznis)
Video: Butkice i kolenice suše se na dragačevskom mrazu: Kineski radnici poprimili naše običaje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.