Poseta Diznilendu više nije idilična kao nekada: Ako svaki detalj ne rezervišete unapred, izlet propada

 
Čitanje: oko 2 min.
  • 3

Putovanje u Diznilend generacijama je na listama mnogih porodica, zbog roditelja koji žele da ostave uspomene koje će njihova deca pamtiti ceo život. Ali postoji i druga strana posete ovoj destinaciji, a jedan stručnjak kaže da je savremeno iskustvo planiranja i posećivanja Diznijevih atrakcija postalo stresno i manje zabavno za posetioce.

Rajan Harmon je bivši Diznijev radnik koji sada poseduje Zeitgeist Design & Production, kompaniju čiji su klijenti Dizni i drugi svetski brendovi tematskih parkova.

Harmon kaže da Dizni ima problem zbog toga što previše ljudi hrli u tematske parkove jer gosti traže iskustva i nostalgiju i imaju lepa sećanja na obilazak parka sa svojim roditeljima koja žele da prenesu na svoju decu.

- Previše ljudi želi da poseti Diznilend u isto vreme. Zbog toga je park dodao još aktivnosti, a kako su povećali broj aktivnosti, moraju i cenu da povećaju. Ako ne planirate sve do detalja unapred, a većina ljudi to ne radi, na kraju odete tamo i imate prilično loše iskustvo jer ljudi imaju rezervisane vožnje, predstave i restorane i za bas nema mesta - kaže on za FOC Business.

Rekao je da su mu sopstvena putovanja pokazala da su prošli dani kada ste svoju decu spontano vodili u Diznijev park i lepo se proveli.

- Ljudi kupe veoma skupe karte o gledaju ogromne redove posetilaca koji su unapred rezervisali sve vožnje. I onda zaglave čekajući i čekajući i čekajući - kaže on.

Harmon je rekao da je nakon što je gledao toliko ljudi kako paradiraju pored njih, odlučio da ode na lep obrok u park, ali su brojni restorani u kojima su pokušali da jedu već bili u potpunosti rezervisani za taj dan. Rekao je da su odlučili da odu nakon što su bili u parku samo dva sata.

Zatim je rekao da je napravljen sistem tokom kog si primoran da stalno gledaš svoj telefon pokušavajući da dobiješ rezervaciju za određenu vožnju.

- Naplatiti do 170 dolara osobi da uđe kroz kapije parka, a zatim tražiti 30 dolara po osobi za vožnju. Mislim, to je samo pljačka - kaže on.

Harmon predlaže da Dizni treba da ograniči rezervacije koje dozvoljava za jedan dan kako bi gosti mogli da uživaju u vožnjama, restoranima i predstavama bez stresa.

- Mislim da zaista treba da se povuku, preispitaju kakvo je iskustvo gostiju i pronađu način da ga ponovo učine demokratskim i zabavnim, sa daleko manje vremena provedenog na telefonu - rekao je Harmon.

(Telegraf Biznis)

Video: Gumene dečije igračke pune buđi

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mihajlo

    21. jul 2023 | 15:56

    A šta će tamo deca da vide? Snežanu transdžendera i gej Pepeljugu?

  • Перагеније

    21. jul 2023 | 12:57

    Шарене лаже полако одлазе у историју, а са њима и пратеће забаве.

  • Vlada

    22. jul 2023 | 10:14

    Samo su im pare bitne. Sve su unistili zarad novca. Kao da ce na onaj svet da ga nose

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>