Više od 60 malih proizvođača sa gotovo stotinu proizvoda konkurisalo za brend “Ukusi moga kraja”
Svi koji budu ispunili standarde proizvodnje koji primarno zahtevaju da njihovi tradicionalni proizvodi budu od sirovine 100% iz Srbije, postaće deo brenda Ukusi moga kraja i naći se na policama 340 prodavnica IDEA, Roda i Mercator.
-Jako smo zadovoljni odzivom domaćih proizvođača, koji su nam ponudili najraznovrsnije proizvode koji se stvaraju širom Srbije. Čvrsto smo rešeni da se sve ono najbolje što je proizvođač sačuvao u autentičnom, unikatnom proizvodu, nađe u našim prodavnicama. Zajedno ćemo čuvati i jačati ono što je najvrednije, a to su ukusi srpske tradicije - naglasila je Ljiljana Zeković, direktorka Sektora za razvoj trgovačke robne marke u kompaniji Mercator-S i dodala da su "Ukusi moga kraja" kao najprodavaniji brend kompanije fantastično mesto za razvoj i sigurnu budućnost malog srpskog proizvođača. Istovremeno, 340 prodavnica IDEA, Roda i Mercator, po celoj Srbiji omogućavaju da potrošač dobije za svoj novac najbolje i najkvalitetnije proizvode sa našeg podneblja.
U 2022. godini kompletan asortiman UMK robne marke, prema svim poslovnim pokazateljima, omiljen je kupcima iz svih delova Srbije. Oni su u prošloj godini kupili čak 23 miliona proizvoda koji su nastali u domaćim proizvodnim pogonima.
"Ukusi moga kraja", brend koji čini nekoliko stotina tradicionalnih srpskih proizvoda, zabeležio je rast prometa od čak 26,45% u ovoj godini.
Kompanija Mercator-S ostvaruje 97% prometa od robe iz Srbije, ili od firmi koje su domaći distributeri. Sa polica IDEA prodavnica, Roda marketa i Mercator hipermarketa, u 2022. godini prodato je 76% povrća uzgajanog na srpskim njivama.
Za poslednjih 12 meseci, kupci su pazarili i 11 miliona kilograma 100% domaćeg mesa, sa farmi iz cele zemlje. Mercator-S je sa domaćeg tržišta plasirao svojim kupcima 19,4 miliona litara domaćeg mleka, 7,17 miliona kilograma brašna i više od osam miliona litara ulja.
Kompanija Mercator-S pokrenuće projekat Akademije za male proizvođače koji je namenjen svim malim domaćim proizvođačima koji su učestvovali u konkursu za UMK brend, sa idejom podrške razvoja njihovog poslovanja.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ekskluzivan razgovor sa vlasnikom kompanije Nelly iz Loznice
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
BS
Bolje neka plaćaju pošteno radnike, sram ih bilo, ne plaćaju prekovremeni, ukidaju slobodne dane, itd.
Podelite komentar
naja
Dzem od kajsije Ukusi moga kraja je do prošle godine bio savršen, sad su ga iskvarili katastrofa kao najjeftinija marmelada je, ne vredi ni petinu trenutne cene.
Podelite komentar
Mamam mia
Fenomenalni proizvodi! Samo tako nastavite! Mala je rec da sam odusevljena sa vecinom proizvoda 🫶
Podelite komentar