![Barbie, Barbi igračke Barbie, Barbi igračke](https://xdn.tf.rs/2023/06/02/barbie-3-670x447.jpg)
Da li je Barbi podbacila? Matel planira i filmove o svojim drugim brendovima, jer prodaja pada
Kompanija Mattel, proizvođač kultne lutke Barbi, unapređuje svoje planove za proširenje prodaje van domena "igračaka".
To se, naravno, dešava nakon hit filma o barbiki, pod imenom "Barbie" (2023), a u kojem glavne uloge tumače Margo Robi i Rajan Gosling.
Ali, ujedno se dešava i to da je firma sa sedištem u Kaliforniji objavila kako je njena prodaja pala za 12% u tri meseca, do kraja juna. Doduše, to je bilo pre nego što je ovaj svetski hit ugledao svetlost dana.
Mattelovi brendovi - uključujući Barney, Hot Wheels i Polly Pocket - takođe će se pojaviti u nadolazećim holivudskim filmovima, piše BBC, i dalje navodi reči jednog od izvršnih direktora kompanije kako "Barbi" govori o potencijalu filmova Mattel-a.
- Ovo je prekretnica za Mattel i prikaz kulturnog razvoja naše intelektualne svojine - naveo je Ynon Kriez.
Mattel, koji još uvek nije rekao da li će novac zaraditi direktno od filma "Barbi", takođe je izdao album sa zvučnim zapisima i ušao u više od 165 partnerstava vezanim za potrošačke proizvode za film.
![Britain Barbie Premiere Britain Barbie Premiere](https://xdn.tf.rs/2023/07/13/tan2023-07-12204424768-460x0.jpg?ver=720895)
Neto prihod kompanije u tom periodu iznosio je 27 miliona dolara, što je nadmašilo očekivanja Volstrita, uprkos padu od skoro 60 odsto u poređenju sa istim periodom prošle godine.
Ipak, Mattel-ove akcije, koje su porasle za gotovo 16% u poslednjih mesec dana, pale su za 1,8% u produženom trgovanju u Njujorku nakon što je objavljena zarada.
(Telegraf Biznis)
Video: Koliko je bojkot velikih trgovinskih lanaca bio uspešan?!
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.