• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Sve vrste biznisa bi da se "prikače" na Barbi vagon: Svetska senzacija garantuje profit?

Vreme čitanja: oko 2 min.

Barbi je dobra prilika i za barove i restorane...

  • 0
Barbenheimer, Barbenhajmer Foto: Tanjug/AP/Chris Pizzello

Filmski hit Barbi, sa Margo Robi i Rajanom Goslingom u glavnim ulogama, nesumnjivo je "zaludeo" ceo svet i doneo zaradu Matelu, proizvođačkoj kompaniji...

Ali, velike su šanse da i druge vrste biznisa imaju koristi od popularnosti kultne lutke i ovog filmskog ostvarenja.

Kako smo prethodno pisali, i preduzetnicima ova priča može poslužiti kao svojevrsna inspiracija, a CNN takođe piše da je tokom samo nekoliko prvih dana prikazivanja u bioskopima- Barbi zaradila 337 miliona dolara širom sveta.

Do sada, u 2023, to je najpompezniji "bioskopski vikend".

Međutim, čak i pre nego što je film ugledao svetlost dana, Barbi se odlično prodavala, uključujući razne predmete/motive vezane za ovu luktu, kao i roze boju.

Strateg brenda je u junu počeo da prati zvanična partnerstva na Tviteru, i objavio ih je oko 50, mahom vezanih za konzole za igrice, obuću, hotele, kuće, reklame za osiguranje, prostirke, lak za nokte, rolere, igračke-automobile, kutije za ručak, odeću za pse, četkice za zube...

Matel, proizvođač kultne igračke, napravio je više od 100 brendova za film, koji distribuira Varner Bros.

Za marketinške stručnjake, Barbi je fenomen, pretvorila se u ogromnu priliku: "ružičasti" sistem da pridobijete nove kupce – svih uzrasta – i ostanete "relevantni" u toj modernoj društvenoj kulturi.

To je uvek dobra prilika, ali posebno u trenutnom okruženju, gde čak i naizgled benigne marketinške kampanje mogu biti kontroverzne. I ne dešava se svaki dan da se tolika pažnja usmeri na jedan događaj, kao što je bio slučaj sa premijerom filma Barbi.

Barbie Foto: Promo/ Dale Robinette; © 2022 Warner Bros. Entertainment Inc

Jedan od stručnjaka je čak rekao da "živimo u tako fragmentisanom svetu, da je događajima zaista teško da se probiju kroz takav haos".

Pored navedenog, Barbi je dobra prilika i za barove i restorane, a već je dovela do navale posetilaca. Recimo, pivnica Wunder Garten, koja ima veliko dvorište u Vašingtonu, počela je na vreme da planira Barbi zabave - proslave sa tematskim koktelima, ružičastom hranom i događajima gde možete doći u odeći inspirisanoj ovom lutkom.

- Očekivali smo veoma veliki odziv, a dobili smo veoma, veoma veliki odziv - rekla je Leana Čavez, pomoćnica menadžera u Wunder Garten.

U međuvremenu, trgovci na malo koristili su partnerstva za povećanje prodaje proizvoda. Proizvođač sveća Homesick prodaje Barbie Dreamhouse sveću sa mirisnim notama slatkog božura, ružinog grma i ružičastog jasmina. Sveća je dovela do povećanja prodaje od 39% u junu, u odnosu na prethodnu godinu.

Barbi brend je, piše dalje CNN, posebno moćan jer se dopada raznim generacijama.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>