• 2

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ponudio tek kupljen razbijen televizor po upola nižoj ceni: "Ima garanciju tri godine"

Vreme čitanja: oko 1 min.

Praksa je trgovaca da reklamacije uvažavaju samo kada nije u pitanju fizički kvar ili oštećenje

  • 2
televizija televizor Foto: Unsplash/Glenn Carstens-Peters

Jedan korisnik društvenih mreža u Srbiji ponudio je na Fejsbuk stranici razvijen televizor upola cene uz isticanje da televozor ima garanciju tri godine, ne shvatajući da garancija ne važi kada su u pitanju fizička oštećenja proizvoda. 

- Kupljen pre sat vremena i ispao iz kutije ispred kuće. Ima garanciju koja traje tri godine. Plaćen je 16.000 dinara, a ja ga dajem za samo 8.000, jer me mrzi da se vraćam u radnju po drugi - napisao je iznad slike razbijenog ekrana.

Ono što ovaj korisnik Fejsbuka možda nije znao je da garancija ne važi u slučaju fizičkog oštećenja proizvoda. 

Praksa je trgovaca da reklamacije uvažavaju samo kada nije u pitanju fizički kvar ili oštećenje kako bi se ogradili od zloupotrebe potrošača. Dakle, ako je u pitanju fizičko oštećenje robe ili neki drugi vid potrošačevog uticaja na neispravnost, trgovac nije u obavezi da prihvati reklamaciju.

Ukoliko, ipak, smatrate da za oštećenje niste krivi vi, možete izabrati sudskog veštaka sa spiska na sajtu Ministarstva pravde, odneti u drugi ovlašćeni servis kako biste dobili nezavisno stručno mišljenje o uzroku neispravnosti. Ukoliko se sudski utvrdi se radi o nekvalitetu uređaja, a ne o nepravilnom rukovanju i održavanju, postoji zakonska obaveza trgovca da prihvati reklamaciju.

(Telegraf Biznis)

Video: Grabe se za televizore kao da im je poslednje: crni petak u Brazilu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>