Ponudio tek kupljen razbijen televizor po upola nižoj ceni: "Ima garanciju tri godine"
Jedan korisnik društvenih mreža u Srbiji ponudio je na Fejsbuk stranici razvijen televizor upola cene uz isticanje da televozor ima garanciju tri godine, ne shvatajući da garancija ne važi kada su u pitanju fizička oštećenja proizvoda.
- Kupljen pre sat vremena i ispao iz kutije ispred kuće. Ima garanciju koja traje tri godine. Plaćen je 16.000 dinara, a ja ga dajem za samo 8.000, jer me mrzi da se vraćam u radnju po drugi - napisao je iznad slike razbijenog ekrana.
Ono što ovaj korisnik Fejsbuka možda nije znao je da garancija ne važi u slučaju fizičkog oštećenja proizvoda.
Praksa je trgovaca da reklamacije uvažavaju samo kada nije u pitanju fizički kvar ili oštećenje kako bi se ogradili od zloupotrebe potrošača. Dakle, ako je u pitanju fizičko oštećenje robe ili neki drugi vid potrošačevog uticaja na neispravnost, trgovac nije u obavezi da prihvati reklamaciju.
Ukoliko, ipak, smatrate da za oštećenje niste krivi vi, možete izabrati sudskog veštaka sa spiska na sajtu Ministarstva pravde, odneti u drugi ovlašćeni servis kako biste dobili nezavisno stručno mišljenje o uzroku neispravnosti. Ukoliko se sudski utvrdi se radi o nekvalitetu uređaja, a ne o nepravilnom rukovanju i održavanju, postoji zakonska obaveza trgovca da prihvati reklamaciju.
(Telegraf Biznis)
Video: Grabe se za televizore kao da im je poslednje: crni petak u Brazilu
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Zole
Koji pacijent!
Podelite komentar
Baki
nebi uzeo dzabe da mi ga daš
Podelite komentar