Kapetan održao "lekciju" putnicima na letu: "Ne bi trebalo to da govorim, ali moram"
Jedan kapetan američke avio-kompanije prošle nedelje je na letu održao nešto drugačiji govor od onog koji obično imamo prilike da čujemo, i prikupio je mnoge simpatije.
Naime, avio-kompanije se susreću sa značajnim porastom izveštaja nezadovoljnih putnika, imali su približno 2.500 prošle godine i 6.000 izveštaja u godini pre, u poređenju sa otprilike 1.200 u 2019. godini.
Na snimku, koji kruži internetom, kapetan je održao "svojevrsnu bukvicu" putnicima i naglasio im da moraju pristojno da se ponašaju prema kabinskom osoblju, jer oni "predstavljaju njegovu volju u kabini, a njegova volja je ono što je bitno".
- Zapamtite, kabinsko osoblje je ovde zbog bezbednosti. Nakon toga su tu da učine vaš let što komfornijim. Vodiće računa o vama, ali vi morate da slušate ono što imaju da vam kažu jer predstavljaju moju volju u kabini, a moja volja je ono što je važno - priča na početku i dodaje:
- Budite dobri jedni prema drugima, poštujte se. Ne bi trebalo to da govorim... ali moram da kažem na svakom letu, jer ljudi nisu takvi. Oni su sebični, bezobrazni i mi to nećemo.
Naglašava da putnici treba da ostave đubre na mestu koje je namenjeno za to, da izbegavaju spavanjem na drugim ljudima i koriste slušalice.
Na kraju, imao je posebnu poruku za ljude koji sede u sredini:
- Znam da je bezveze sedeti u sredini.. ali barem imate oba naslona za ruke. To je moj poklon vama, dobrodošli na let - zaključio je.
Mnogi stručnjaci pozdravljaju ovakvu vrstu govora, navodeći da svaki dobar lider treba da razgovara direktno sa izvorom problema zaposlenih prenosi Yahoo Finance.
(Telegraf Biznis)
Video: Mesec, nebo, zvezdice i luksuzni ugođaj, a od cene će vam se zavrteti u glavi
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.