Imate problem sa avio-kompanijom ili aerodromom? Od sada je lakše uputiti žalbu, ovo su detalji

 
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Srbije saopštio je danas da je uveo novi način podnošenja reklamacija putnika putem nove web forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.

Na ovaj način, kako se navodi, DCV nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.

- Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata na stranici "Prava putnika“ na linku https://cad.gov.rs/strana/25691/ - piše u saopštenju.

DCV podseća i da u sklopu automatizovanja, proces podnošenja reklamacije online na reklamacijeputnika@cad.gov.rs prestao sa radom u sklopu automatizovanja procesa podnošenja reklamacija.

(Telegraf Biznis)

Video: Najveći svetski sajam poslovne (biznis) avijacije EBACE u Ženevi

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>