Većina radnika se vratila na posao i Zum to oseća na "svojoj koži": Profit raste, ali mnogo sporije
Nedavno smo pisali o tome da je kalifornijska kompanija Zum (Zoom), poznata po istoimenoj platformi za onlajn komunikaciju, saopštila da želi da "vrati radnike na posao", što je prilično paradoksalno - budući da je bogatstvo izgradila na račun rada na daljinu.
Iako je masovni rad od kuće sada deo prošlosti, jer se dobar deo radnika širom sveta vratio na posao - regularno, Zum nastavlja da niže uspehe i saopštava o rastu neto profita u drugom kvartalu.
Neto profit američke kompanije je u drugom kvartalu međugodišnje porastao na 182 miliona dolara, odnosno 59 centi po deonici. Zum, inače, računa period od maja do kraja jula kao drugi kvartal u svojoj fiskalnoj godini.
Kako navodi CNBC, ovaj rezultat je znatno bolji u odnosu na isti kvartal prethodne godine, kada je Zum zabeležio neto profit od 45,7 miliona dolara, odnosno 15 centi po akciji. Prihod kompanije u drugom kvartalu iznosi 1,14 milijardi dolara, što je više od predviđanja analitičara Refinitiva, koji su prognozirali prihod od 1,12 milijardi dolara.
Ali, uprkos solidnim rezultatima, kompanija raste mnogo sporijim tempom nego pre dve godine, kada je u jeku pandemije njen prihod porastao skoro pet puta međugodišnje.
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.