≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

"Izgleda kao pista": Vučić u obilasku rekonstruisanog puta Raška - Novi Pazar

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Rekonstrukcija je počela u septembru 2022. godine

raska-novi pazar Printskrin: Youtube/Tanjug

Predsednik Srbije, Aleksandar Vučić, obišao je danas rekonstruisani put od Raške do Novog Pazara, u dužini od 18 kilometara.

Radove je izvelo preduzeće "Novi Pazar put". Rekonstrukcija puta od Raške do Novog Pazara (izgrađenog pre više od 40 godina), počela je u septembru 2022, a završena je tri meseca pre ugovorenog roka, navodi se u saopštenju.

Radovi su obuhvatili rekonstrukciju mostova, postavljanje nove rasvete, sistema za odvodnjavanje, izgradnju potpornih zidova i drugo. Projekat je finansiran sredstvima Evropske investicione banke.

- Stvarno izgleda kao pista - rekao je Vučić danas i dodao kako misli da su ljudi zadovoljni novim putem. "Mi smo ovim uradili veliki posao, od Pazara do Beograda stizaće se za dva sata. Posebno sam srećan što će Pazarci nastaviti da kupuju stanove u Beogradu".

- Ovo mnogo znači i Srbima i Bošnjacima, svima koji žive ovde. Država je mogla da priušti sebi da plati i uradi najviše puteva u istoriji. Oko 40 godina se čekalo na rekonstrukciju ovog puta. Probaćemo da uradimo i put od Duge Poljane do Pozara, kao i Tutin - Vuča, i to brzo - rekao je predsednik Srbije.

Prema njegovim rečima, sada je ideja da se Tara i Bajina Bašta "vrate u život".

Vučić se dotakao i rekordnog rezultata Er Srbije, rekavši: "Er Srbija je na današnji dan prevezla 2,76 miliona putnika, a za nedelju dana će preći rekord iz 2019. za celu godinu. Moraćemo da gradimo, uz ovo što radimo u Nišu, i nove aerodrome u Srbiji, i da razmišljamo o daljem jačanju instrastrukture - zbog investitora, biznis avijacije..."

Deonica obuhvata 10 mostova, ukupno 72 propusta, 15 potpornih zidova ukupne dužine od 1.335 metara i šest gabionskih zidova ukupne dužine 430 metara. Širina saobraćajnog profila celokupne deonice nakon rahabilitacije je 7,2 metra.

Na ovoj deonici urađeno je: 10 mostova ukupne dužine 248 metara, pešačke ograde na mostovima 640 metra, 70 propusta, od toga sanirano 66 postojećih, a izgrađena su i četiri nova propusta. Ugrađeno je 59.840 tona asfalta, 4.470,56 kubnih metara betona, izvedeno 6.642 metara drenaže i urađeno 3.250 metara kišne kanalizacije.

Takođe, ima 30 autobuskih stajališta, 15 proširenja za zaustavljanje, dva proširenja za masovnu kontrolu, dva proširenja za merenje osovinskog opterećenja... Urađeno je i 600 metara nove javne rasvete i rekonstruisano 1.300 metara postojeće javne rasvete, kao i 1.600 metara pešačkih staza.

U saradnji sa opštinom Raška imlementiran je projekat stepeništa koji povezuje pešački saobraćaj grada sa deonicom, čime je bezbednost pešaka dodatno unapređena.

Zbog problema sa postojećim stanjem, a i kako bi se izbegla dodatna eksproprijacija, sagrađen je zid od megablokova visine pet metara, kao i zavesa od šipova zbog nestabilnog terena između saobraćajnice i reke Raška.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ljubicica

    31. avgust 2023 | 11:29

    Srbija se sve vise izgradjuje i razvija i to je dobar pokazatelj da je nasa vlast odgovorna i da svoj posao obavlja najbolje sto ume.

  • Vuk

    31. avgust 2023 | 11:41

    Srbija ne sme da stane.Samo neka se radi.

  • Ivana

    31. avgust 2023 | 11:38

    Danas se grade i obnavljaju putevi u Srbiji, koji 40 godina nisu rađeni.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>