Vreme čitanja: oko 1 min.
Ukrcavanje u avione danas traje pet puta duže nego pre pola veka, ali kompanije se ne bune. Evo i zašto
Vreme čitanja: oko 1 min.
Stručnjaci kažu da ubrzanje procesa ukrcavanja nije prioritet za avio-kompanije, jer su one unovčile sve u vezi sa tim
Kad god putujete negde avionom, morate da se spakujete, stignete na aerodrom, prođete kroz obezbeđenje, pronađete svoj gejt i u poslednjem koraku, pre nego što konačno možete da se opustite - ukrcate se u avion.
- Ukrcavanje je jedan od najtežih delova avionskog putovanja i frustrirajuće za mnoge putnike - rekla je Lesli Džozefs, reporterka CNBC-a.
Sedamdesetih godina prošlog veka, prosečno vreme u kompaniji Sautvest Erlajns, od trenutka kada avion stigne na gejt do trenutka kada poleti, bilo je samo 10 minuta. Danas je to više od 45 do 55 minuta, iše CNBC.
- Imali smo manje avione, samo 122 sedišta na onim originalnim 737-200 - rekao je Kris Parks, direktor inovacija Southvesta.
Kašnjenja letova koštaju avio-kompanije i putnike oko 33 milijarde dolara svake godine, prema vladinim podacima. Ali stručnjaci kažu da ubrzanje procesa ukrcavanja nije prioritet za avio-kompanije, jer su one unovčile sve u vezi sa tim.
- Glavne avio-kompanije su prikupile milijarde dolara od svojih programa lojalnosti, tako da je veoma važno da ti programi budu dovoljno privlačni za kupce - rekao je Džozefs.
- Različite grupe za ukrcavanje koje postoje danas su se pojavile zato što ljudi cene svoj prioritet u ukrcavanju. Dakle, avio-kompanije to koriste da bi ostvarile veći prihod i nagradile svoje najbolje kupce. Da li to usporava proces? Možda - rekao je Keri Filipović, bivši viši potpredsednik korisničke službe u Amerikan Erlajnsu.
(Telegraf Biznis)
Video: Najveći svetski sajam poslovne (biznis) avijacije EBACE u Ženevi
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.