• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Svet se vrti oko Kine i Amerike, dok ova zemlja polako, ali odlučno "grize" najveći deo kolača

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Velika omladinska populacija Indije je, takođe, pokretačka snaga za povećanje lične potrošnje

  • 0
indija Foto: Shutterstock

Indijsko potrošačko tržište bi trebalo da postane treće po veličini na svetu do 2027. godine, u skladu sa tim kako raste broj domaćinstava sa srednjim i visokim prihodima, izveštava BMI.

Najmnogoljudnija zemlja planete je trenutno na petom mestu, ali kompanija "Fitch Solutions" predviđa da će povećanje stvarne potrošnje domaćinstava od 29 odsto - pomeriti Indiju za dva mesta naviše.

U stvari, izveštaj predviđa da će rast potrošnje domaćinstava u Indiji po glavi stanovnika nadmašiti rast drugih azijskih ekonomija u razvoju, kao što su Indonezija, Filipini i Tajland, za 7,8% na godišnjem nivou, piše CNBC.

BMI procenjuje da će potrošnja indijskih domaćinstava premašiti 3 biliona dolara, pošto se raspoloživi prihod povećava za 14,6% godišnje do 2027. Do tada će predviđenih 25,8% indijskih domaćinstava dostići 10.000 dolara godišnjeg raspoloživog prihoda.

"Većina ovih domaćinstava biće smeštena u privrednim centrima, kao što su Nju Delhi, Mumbaj i Bengaluru. Bogatija domaćinstva se uglavnom nalaze u urbanim sredinama, što olakšava trgovcima da ciljaju svoja ključna tržišta", rekao je BMI.

Velika omladinska populacija Indije je, takođe, pokretačka snaga za povećanje lične potrošnje. Procenjuje se da je otprilike 33% stanovništva zemlje staro između 20 i 33 godine, a BMI očekuje da će ova grupa trošiti mnogo novca na elektroniku.

Izveštaj predviđa da će potrošnja na komunikacije rasti u proseku za 11,1% godišnje - na 76,2 milijarde dolara do 2027. godine, zbog "tehnološki pismene, urbane srednje klase", sa sve većim iznosima raspoloživog prihoda.

Tekuća urbanizacija u zemlji, takođe, treba da pomogne povećanju lične potrošnje, jer kompanije mogu lakše da pristupe potrošačima i otvore više fizičkih maloprodajnih objekata.

Epl je, recimo, u aprilu otvorio dve maloprodajne prodavnice - u Nju Delhiju i Mumbaju. Samsung je u istom mesecu objavio da će do kraja godine otvoriti 15 prodavnica "premijum doživljaja" širom Indije, u većim gradovima poput Delhija, Mumbaja i Čenaja.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>