Dugme koje menja železnicu Srbije: Brži, jeftiniji i sigurniji transport robe
Danas je predstavljena najsavremenija tehnologija digitalnog automatskog spajanja vagona
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ARS
Ko se sve ugrađuje u ove projekte i za koje pare vreme će pokazati !
Драгољуб
Сви возови на свету имају систем кочница које је изумео и патентирао наш човек!!! Каква је разлика ако воз на отвореној прузи удари човека, краву, јелена, свињу при брзино од 110 или 70 km/h? За оне које воз удари то је потпуно неважно! Пишем због ограде!
Haha
Pa ni prige a kamoli vozove imamo. Vazno je na dugme.,