Vreme čitanja: oko 2 min.
Vlast u Rusiji kaže da Barbi promoviše degradirajuće vrednosti: Ipak, narod je zahvatila Barbimanija
Vreme čitanja: oko 2 min.
Od proleća 2022. nijedan film kompanije "Warner Bros Discovery" nije prikazan u Rusiji, tako da ni Barbi nije izuzetak
Film Barbi je, do sada, najprofitabilniji film distributerske kuće Warner Bros., kao "globalno izdanje sa najvećom zaradom ikada".
Barbimanija je, bez sumnje, zahvatila ceo svet - te je stigla i do Rusije, iako film tamo zvanično nije "došao".
Naime, ovaj letnji blokbaster, koji je po zaradi i popularnosti nadmašio čak i Harija Potera, u Rusiji nije zvanično prikazivan zbog sankcija i rata u Ukrajini, ali to ne znači da "roze zaraza" nije oduševila mnoge Ruse.
S druge strane, film je uspeo da izazove osude ruskih zvaničnika.
Distributer filma Barbi, koji je u vlasništvu CNN-ove matične kompanije Warner Bros Discovery, bio je među zapadnim kompanijama koje su se povukle iz Rusije nakon njene pune invazije na Ukrajinu, prošle godine.
Od proleća 2022. nijedan film te kompanije nije objavljen u Rusiji, a Ministarstvo kulture te zemlje je saopštilo da nije primilo zahtev za puštanje filma; vlasti su demantovale izveštaje da je Warner Bros Discovery počeo da radi na ruskoj sinhronizaciji za film, prenosi državna novinska agencija TASS.
Dok je nekoliko ruskih bioskopskih mreža reklo da neće prikazivati Barbi bez odgovarajuće dozvole i da su se klonile piratskih kopija, neki manji bioskopi su odlučili da održavaju projekcije piratskih verzija slabijeg kvaliteta, zbog velike potražnje.
Inače, prošle nedelje je u Moskvi bila otvorena foto zona "Barbie House", a ruski brendovi odeće su lansirali ružičaste kolekcije sa tom tematikom.
Barbimanija je, takođe, "preuzela" društvene medije, sa brojnim ruskim uticajnim ličnostima i poznatima koji objavljuju slike i video snimke vezane za Barbi i ističu svoja modna izdanja u tom stilu.
"Zdravo Barbi!", rekla je jedna influenserka iz Moskve svojim fanovima, pitajući ih koja od njenih Barbika im se najviše dopada. Druga je rekla da je uzbuđena zbog kupovine Barbi košulje...
Međutim, uprkos entuzijazmu, brojni ruski zvaničnici i zakonodavci kritikovali su ovu kultnu lutku, koju je napravio američki proizvođač igračaka Mattel, kao i film, zbog promovisanja onoga što smatraju "moralno degradirajućim zapadnim vrednostima".
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Hmm
Nisam je gledala zbog gej scena, i nikad necu dok neko pametan ne isece te delove kao i svaki drugi film koji promovise gej ne vrednosti...
Podelite komentar